Syn af CV
Fra : AnDeR sAnD

Dato : 05-07-06 08:53

Hej.
Jeg nærmer mig dagen hvor min gamle Sprite Musketeer '78 skal synes. Træk og
bremser er efterset på aut. værksted, men jeg er i tvivl om dækkene på
vognen.
Vognen har stået stille i 13-15 måneder og der er derfor kommet revner i
dæksiderne - ikke dybe men de er der dog. Kan vognen så godkendes ved syn ?

Med venlig hilsen
Kurt Mogensen
\\\\////
(O) (O)
!-----ooo--(__)--ooo-----!
www.2980.dk

Fra : Henrik

Dato : 05-07-06 09:43

Ja den kan så.

Fra : SB

Dato : 05-07-06 19:32

Svarer lige under det du skrev i stedet for

I min gamle vogn havde jeg også revner i dækkene til syn, det blev den ikke
kasseret ved, men fik at vide at jeg nok selv kunne regne ud hvad resultatet
ville være med 90 km/t på en motorvej og dækket så sprang, så han mente ikke
det var nødvendig at genindkalde vognen

Søren

Fra : Kurt Mogensen

Dato : 05-07-06 19:59

Sådan var det ikke ment. Naturligvis skal vognen have ordentlige dæk på, men
jeg kan pga. arbejde ikke nå at få dem skiftet inden synsdagen.
Tak for hjælpen :)