tekst i den grå linje nederst på skærmen
Fra : Betina & Claus

Dato : 05-07-06 09:03

Hej
Jeg har set nogen steder at man kan lave en tekst som kommer ind i den grå
linje nederst på siden, lige ovenover den blå linje som viser hvilke
programmer man har åben.

Er der nogen der ved hvordan man gør det??

Fra : Viggo

Dato : 05-07-06 18:45

"Betina & Claus" <ClausNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> programmer man har åben.
>
> Er der nogen der ved hvordan man gør det??

Jeg har engang set dette råd, og det virker:
<title>Bla</title>
<script language="JavaScript">function scroll_status (seed)
{var msg = "Løbetekst i bunden skrives her";
var out = " "; var c = 1; if (150 < seed)
{seed--;
var cmd="scroll_status(" + seed + ")";
timerTwo = window.setTimeout(cmd, 100);}
else if (seed <= 150 && 0 < seed)
{for (c=0 ; c < seed ; c++)
{out+=" ";}
out+=msg;
seed--;
var cmd="scroll_status(" + seed + ")";
window.status=out;
timerTwo=window.setTimeout(cmd,100);}
else if (seed <= 0)
{if (-seed < msg.length)
{out+=msg.substring(-seed,msg.length);
seed--;
var cmd="scroll_status(" + seed + ")";
window.status=out;
timerTwo=window.setTimeout(cmd,100);}
else {window.status=" ";
timerTwo=window.setTimeout("scroll_status(150)",100);}}}</script>

--

Venlig hilsen
Viggo