Ny driver til X-fi - øhhh?
Fra : Sven

Dato : 04-07-06 21:15

Hej.
Jeg har netop installeret den nye driver til X-fi,
SBXF_PCDRV_LB_2_09_0001.exe, fra creatives hjemmeside. Det gik godt nok, men
den fjernede næsten alle de ekstra programmer, som f.eks equlizeren der
oprindeligt blev installeret fra CD'en. Hvorfor det? Og hvordan kan jeg nu
trimme bas/mellemtone/diskant? Jeg har prøvet at komme tilbage igen med
systemrestore, men det hjalp ikke. Det var godt nok de gamle drivere igen
(dem der ikke understøtter Prey-demo'en fuldt ud), men de andre programmer
kom ikke med, og jeg kan ikke installere dem igen da de ikke er "kompatible"
med den version jeg har, skriver den. Hvad nu? Jeg vil gerne køre med de nye
drivere pga openAL, men jeg vil også meget gerne have equlizeren igen, eller
en anden måde at trimme lyden på.

Sven

Fra : Jan

Dato : 05-07-06 08:16

Hej

Du kan blot benytte dig af creatives udmærkede online program som tjekke din
hardware for at se om du har alt de nye du skal bruge

Link :
http://dk.europe.creative.com/support/downloads/softwareupdate.asp?nSUFlag=1&sDestUrl=http://dk.europe.creative.com/support/downloads/&hdAllProduct=1&LangID=1030&hdDspLangID=1030&OCXType=

Mvh

Jan

Fra : Sven

Dato : 08-07-06 02:42

> Du kan blot benytte dig af creatives udmærkede online program som tjekke
> din hardware for at se om du har alt de nye du skal bruge

Det kunne jeg så ikke, da den siger at "nogle komponenter er ødelagt" under
installationen af det activeX objekt der skal til for at autoupdate
funktionen virker. Det havde ellers været en let løsning

Sven