Nokia 6230i
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 04-07-06 17:05

Er det muligt at tænde og slukke for vis nummer på telefonen - som påstået
af M1. Den viser ikke nummer selv om abonnementet er stillet til at gøre
det.

Jeg _har_ bladret i manualen, men har ikke kunnet finde noget.

--
Per, Esbjerg

Fra : Nismo

Dato : 04-07-06 17:35

Ja.

Menu / Indstillinger / Opkald / Send eget opkalds-id

der kan du slå det til og fra.

--
Nismo

Fra : Rander

Dato : 04-07-06 20:58

Tue, 4 Jul 2006 18:04:46 +0200 brugte Per Henneberg Kristensen 11 linier på
at fortælle dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

> [...]
>det.
>Jeg _har_ bladret i manualen, men har ikke kunnet finde noget.

Menu -> Indstillinger -> Opkald -> Send eget opkalds-id (Menu-4-8-8).
http://rander.dk (finally up again!)

Kærlighed er som mæslinger:
Jo senere man bliver ramt, desto større komplikationer. (Douglas Jerold)

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 06-07-06 11:31

Per Henneberg Kristensen wrote:
> [...]
> til at gøre det.
>
> Jeg _har_ bladret i manualen, men har ikke kunnet finde noget.

Det er indgående opkald jeg mener ...

--
Per, Esbjerg

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 06-07-06 13:55

Per Henneberg Kristensen wrote:

> Det er indgående opkald jeg mener ...

Problemet er løst med en reset ved M1´s kundeservice ...

--
Per, Esbjerg