Kantsyede gulvtæpper.
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-07-06 20:15

Vi overvejer at skifte vogn og har kig på en, hvor der ligger et alm. tæppe,
hvilket ikke er nær så kønt som et kantsyet.
Men findes der onlineforhandlere af disse, hvor man kan se priser, bestille
osv.
Jeg synes ikke, at jeg kan finde noget hos de normale udstyrsforhandlere.
Evt. en ide om hvilket prisleje vi ligger i?
Det er en Hobby Excellent 495 FUE fra 1997, der er tale om. Modellen med
rundsiddegruppe foran og fransk dobbeltseng bagerst.

Kurt

Fra : Carsten Stage

Dato : 03-07-06 20:48

Kurt B. Andersen wrote:

> Vi overvejer at skifte vogn og har kig på en, hvor der ligger et alm.
> tæppe, hvilket ikke er nær så kønt som et kantsyet.

Hvis tæppet er til det, kan du via de fleste tæppehandlere få det kantsyet.
Alternativt købe nyt efter mål, og få det kantsyet.

> Men findes der onlineforhandlere af disse, hvor man kan se priser,
> bestille osv.

Fraster er altdominerende på det marked:

http://fraster.dk/

> Jeg synes ikke, at jeg kan finde noget hos de normale
> udstyrsforhandlere. Evt. en ide om hvilket prisleje vi ligger i?

For en 5 meters vogn mener jeg at kunne huske, at det er 2500-3000, alt
efter hvilken kvalitet du ønsker. Du bestiller via din normale
campingforhandler.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-07-06 22:09

"Carsten Stage" <stage_nospam@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> For en 5 meters vogn mener jeg at kunne huske, at det er 2500-3000, alt
> efter hvilken kvalitet du ønsker. Du bestiller via din normale

OK, jeg troede der var nogen som solgte online, så man kunne undgå
forhandleravancen, som man kan på næsten alt andet udstyr.
Jeg kan se at Fraster ikke oplyser priser, da de åbenbart kun leverer til
forhandlere, og så må vi selvfølgelig ikke se prisen.
Jeg mener at have set nogen som online solgte ombetrækning af hynder (ikke
aktuelt her) og de solgte måske også gulvtæpper - tænkte jeg. Men jeg kan
ikke huske, hvad de pgl. firmaer hed.

Kurt

Fra : Jongrak Khamkhan

Dato : 04-07-06 01:06

> [...]
> aktuelt her) og de solgte måske også gulvtæpper - tænkte jeg. Men jeg kan

¨Prøv http://www.campinterior.dk/ meget bedre kvalitet end fraster til en
lavere pris, det har nok noget at gøre med at du sparer forhandleravancen.
Flere af vores venner har købt tæpper ved dem og jeg kan bekræfte at
kvaliteten er væsentlig bedre en frasters
MVH
Jens

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 04-07-06 23:36

"Jongrak Khamkhan" <jongrak@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Flere af vores venner har købt tæpper ved dem og jeg kan bekræfte at
> kvaliteten er væsentlig bedre en frasters

Dem fandt jeg også frem til i går, men de tillader sig minsandten at holde
ferie! Hvis ikke de har målene på den vogn, som jeg overvejer er der noget
langt at køre for at få målt den op, da jeg holder til på sydhavsøerne.
Men det bliver nok heller ikke til noget alligevel, da jeg har lidt svært
ved at få sælger (bilforhandler) i tale og ikke kan finde ud af, om det er
en kommisionsvogn eller hvorledes ejerforholdet helt præcist er. Men han er
vist nok ret interesseret i at se den vogn jeg har - har jeg fået at vide af
en anden i firmaet.
Jeg havde også lige overset, at den er lidt tungere end jeg lige regnede
med, således at jeg kun må laste 150 kg i den, hvilket er i underkanten. Vi
plejer at medbringe ca. 250 kg. Vi kan selvfølgelig flytte noget af det
tunge over i bilen, men kan bedst lide at tingene er, hvor de skal være.
Så vi er gået i en lidt dybere tænkeboks.
Tak for hintet.

Kurt

Fra : Klaus Fogh

Dato : 04-07-06 19:32

> [...]
> Det er en Hobby Excellent 495 FUE fra 1997, der er tale om. Modellen med
> rundsiddegruppe foran og fransk dobbeltseng bagerst.

Nibe Caravan Center har flere forskellige på tilbud netop nu. Jeg ved ikke
om der findes et der passer til din vogn men prisniveau kan vel aflæses.
http://www.nibecaravan.dk/pages/website.asp?articleGuid=10228

M.v.h. Klaus Fogh

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 04-07-06 23:37

"Klaus Fogh" <klaus.fogh@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> om der findes et der passer til din vogn men prisniveau kan vel aflæses.

Det er da priser, som er til at forstå, men desværre er der ikke nogen til
den model, som jeg overvejer. Tak for tippet.

Kurt