Nedetid ved overgang til FullRate
Fra :

Dato : 03-07-06 19:32

Ordre status

Ordre aktiveret 2006-06-28 19:58:11
Fuldmagt genereret 2006-06-07 13:53:15
Fuldmagt modtaget 2006-06-12 15:21:07
Fuldmagt modtagelse bekræftet 2006-06-12 15:21:16
Aktiv kreditkort set 2006-06-12 15:21:22
Ressourcer på central allokeret 2006-06-12 15:21:30
Kobberparordre sendt til TDC 2006-06-29 13:35:55
Kobberordre godkendt af TDC 2006-07-03 16:34:32
Nummerportering godkendt af din nuværende operatør 2006-07-03 19:15:43
Installationsbrev sendt 2006-07-03 16:34:34
Afventer tid til udsendelse af udstyr

Det skal bemærkes at jeg den 22-06-06 modtog brev fra TDC (min nuværende
udbyder) om at de kapper forbindelsen d 27-07-06.

Installationsbrevet fra FullRate oplyser installations tidspunkt til d
17-08-06, Altså 21 dages nedetid.Jeg bliver slået ihjel, har 2 teenagere
boende.
Nogen forslag??
Hilsen henrik

Fra :

Dato : 03-07-06 19:51

> [...]
>
> Installationsbrevet fra FullRate oplyser installations tidspunkt til d
> 17-08-06, Altså 21 dages nedetid.Jeg bliver slået ihjel, har 2 teenagere

Jeg har forøvrigt haft kontaktet TDC om det var muligt at udsætte
tidspunktet for hvornår de stopper med at levere, men fik det svar af den
søde dame at det var Fullrate der havde angivet opsigelstidspunktet.
Jeg er om muligt endnu mere forvirret.
Hilsen henrik

Fra : Mogens Jørgensen - w~

Dato : 03-07-06 21:04

On Mon, 3 Jul 2006 20:50:56 +0200, "Hø" <hh@city.dk> wrote:

> [...]
>tidspunktet for hvornår de stopper med at levere, men fik det svar af den
>søde dame at det var Fullrate der havde angivet opsigelstidspunktet.

Hejsa

Du fremsender en kopi af din opsigelse fra TDC, som du forhåbentlig
har modtaget elle rnår du har modtaget den og der beder du fullrate,
om at de skal bede TDC udskyde nedtagelsen til fullrate overtager
denne.

Det er fullrate, der som din nye leverandør SKAL tage kontakt til TDC
og ordne dette på dine vegne.

Samtidig med at du fremsender tidligere omtalte brev til fullrate,
giver du dem fuldmagt til at ordne ALT, som vedrører din
internetforbindelse/telefoniforbindelse, så du ikke senere kommer ud i
et udskydelse fordi TDC/fullrate ikke kan finde en fuldmagt fra dig.
Mogens Jørgensen - Webhotel : Fra 7,-/md. inkl. 5 GB trafik/md. Nok til de fleste.
Easy Webhost - http://www.easywebhost.org/
Ærlig og UDEN gummiparagraffer. Trafik til priser du forstår.

Fra :

Dato : 04-07-06 22:30

> [...]
> Med venlig hilsen
> Mogens Jørgensen - Webhotel : Fra 7,-/md. inkl. 5 GB trafik/md. Nok til de

Tak Mogens
Det var lige sådan det skulle gøres.
Nedetid max 9 timer (hvis FullRate virker)
Hilsen henrik

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-06 18:06

On Tue, 4 Jul 2006 23:30:13 +0200, "Hø" <hh@city.dk> wrote:

>Tak Mogens
>Det var lige sådan det skulle gøres.
>Nedetid max 9 timer (hvis FullRate virker)
>Hilsen henrik

Du er velkommen.
Mogens Jørgensen
Easy Webhost - http://www.easywebhost.org/

Fra : Peter T.

Dato : 03-07-06 21:20

Hø udviste en rettidig omhu og skrev:

> Ordre status
[snip]
> Jeg bliver slået ihjel, har 2 teenagere boende.

tag dig sammen og vær en ordentlig forælder.

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 3. juli 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 128/41 (76%). Streaks: wins/losses/current 15/4/15 wins

Fra : Brian K

Dato : 06-07-06 02:03

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> [snip]
>
> tag dig sammen og vær en ordentlig forælder.

Og du sporede slet ikke ironien i hans sætning? (eller den overførte
betydning?)

Og ja... 2 teenagere som står uden internet i 21 dage - ja, de er sgu nok
klare til at begå mord når de opdager det - så vil de nok hellere undvære
mad - lys og varme. Selv min datter på knap 9 år ville gå helt i bro hvis
internettet ikke virkede i 21 dage.

Fra :

Dato : 06-07-06 11:47

Klip

> [...]
> mad - lys og varme. Selv min datter på knap 9 år ville gå helt i bro hvis

Nu er det jo bragt i orden, så der ikke er meget nedetid.
Faktisk tror jeg det havde været sundt for drengene hvis de havde været
tvunget til 3 uger uden nettet.
Nok mig(den gamle) der ville være mest påvirket.
Hilsen henrik

Fra : Peter T.

Dato : 06-07-06 16:02

Hø udviste en rettidig omhu og skrev:

> Nok mig(den gamle) der ville være mest påvirket.

Hæh! sjovt nok kender jeg det. Jeg får selv 2 ugers nedetid fra næste
fredag, da jeg også har bestilt fullrate. Men så er der også tid til at
sætte den nye lejlighed i stand, medmindre jeg finder de gamle spil frem
(hvilket er det mest sandsynlige).

Fra : FedeDorit

Dato : 07-07-06 14:18

> [...]
>
> FreeCell-statistik pr. 3. juli 2006 (opdateres vilkårligt):
> Total: won/lost 128/41 (76%). Streaks: wins/losses/current 15/4/15 wins

I skal ikke pive.
jeg skal flytte fra min lejlighed og ind i lejligheden ved siden af.
Jeg har bestilt flytning hos Tele2.
Der går 4 UGER,selvom jeg skal bo på den anden side af væggen !!!
4 UGER uden onlinespil,netbank,online radio og porno ;)

SUK !!

Fra : Peter T.

Dato : 07-07-06 18:59

FedeDorit udviste en rettidig omhu og skrev:

> Der går 4 UGER,selvom jeg skal bo på den anden side af væggen !!!
> 4 UGER uden onlinespil,netbank,online radio og porno ;)

Skynd dig at hente en masse pr0n fra de binære grupper, så du har nok til
offline-tiden. :)