Min CSS border adlyder ikke?
Fra : Pelle Allsop Krog

Dato : 03-07-06 13:51

Hej allesammen.
På min nye side: http://www.clive.dk/re.htm,
har jeg lavet 2 iframes, og i CSS har jeg så sat en border rundt
om den begge 2. Men denne dottet-border vil ikke adlyde de
procenter jeg angiver for selve frames'ene, den laver borderne
meget brede, selvom frames'ene ikke er så brede.

Nogen der ved hvad jeg gør galt?
(CSS-dokumentet er på: http://www.clive.dk/style.css)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christoffer

Dato : 03-07-06 14:04

"Pelle Allsop Krog" <pelle.ak@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> procenter jeg angiver for selve frames'ene, den laver borderne
> meget brede, selvom frames'ene ikke er så brede.

Du angiver border på div-elementet som er her 100% i bredden, istedet for et
gøre det på iframen.

Fra : Pelle Allsop Krog

Dato : 03-07-06 14:16

> Du angiver border på div-elementet som er her 100% i bredden, istedet for et
> gøre det på iframen.

Hvor skal jeg skrive hvad?

Fra : Pelle Allsop Krog

Dato : 03-07-06 16:21

Så, jeg har lige selv fundet ud af det.

Fra : Allan Vebel

Dato : 05-07-06 00:00

Pelle Allsop Krog skrev:

> Så, jeg har lige selv fundet ud af det.

Har du set siden i Firefox, her går det da helt galt

Det er heller ikke smart at noget af menuen forsvinder
ved mindre opløsninger, både på den ene og den anden
led, og man kan ikke engang scrolle hen til det manglende,
fordi du har slukket for scrollbaren.

Iframes lider i øvrigt af de samme skavanker som frames,
så jeg vil anbefale at finde en anden løsning.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk