rpje 405
pete 350
gibson 320
#2003 - Serveren svarer ikke
Fra : Thomas gade

Dato : 03-07-06 10:50

Min Mysql server er pludselig begyndt at komme med ovenstående fejlmedd.
når jeg forsøger at logge på via phphmyadmin.

Jeg har tjekket at serveren rent faktisk er startet.

Hvad kan en sådan fejlmedd. skyldes.

--
Mvh Thomas

Fra : Martin

Dato : 03-07-06 11:13

Thomas gade wrote:
> Min Mysql server er pludselig begyndt at komme med ovenstående fejlmedd.
> når jeg forsøger at logge på via phphmyadmin.
>
> Jeg har tjekket at serveren rent faktisk er startet.
>
> Hvad kan en sådan fejlmedd. skyldes.

Kan du logge ind via kommandoprompten?

Ellers kan du prøve følgende:
Probably one of the following:
1. Wrong server name/user name/ password.
2. Comunication error:
If you are trying to access a remote machine there might be comunication
failure, server might be down, etc. Try to restart the machine (Where
MySQL installed) and try again.
If you are having a problem in the same machine MySQL installed it can
be either the server is down or firewall is blocking the access.
Reconfiguring the firewall and restaring the server should solve it.

Fra : Thomas gade

Dato : 03-07-06 12:07

Martin wrote:

> [...]
> be either the server is down or firewall is blocking the access.
> Reconfiguring the firewall and restaring the server should solve it.
Fik løst problemet er dog ikke klar over hvordan

Tak for svar.

--
Mvh Thomas