Købe kostilskud, fiskeolie kapser osv i ud~
Fra : Kenn Halfdanson

Dato : 03-07-06 08:38

I lille DK er ovennævnte ja vanvittig dyrt. Det er noget billigere i USA fx.
Men er der nogle her, som har erfaring med at købe de her ting indenfor EU -
online?
Kan det anbefales? Hvor meget er der at spare?

Takker,

Fra : Brian

Dato : 03-07-06 16:44

"Kenn Halfdanson" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> EU - online?
> Kan det anbefales? Hvor meget er der at spare?

ALDI plejer da at være billige med fiskeolie - at det så er videnskabeligt
bevist at de intet hjælper, er en anden snak :)

Fra : NN

Dato : 03-07-06 19:00

http://www.naturesbest.co.uk/

Har handlet foskelligt meget billigt her.
De leverer på 3-4 dage.Regn med ca.10 % oveni prisen til fragt og
ekspedition

Mvh
Jens

Fra : BA

Dato : 03-07-06 21:20

Tjek svenske priser her - eller du er måske svensk

http://www.apoteket.se/

--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse, skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : Timo Jensen

Dato : 04-07-06 14:16

"NN" <NN@NN.mail.dk> wrote in message
> http://www.naturesbest.co.uk/
>
> Har handlet foskelligt meget billigt her.
> De leverer på 3-4 dage.Regn med ca.10 % oveni prisen til fragt og ekspedition
Plus moms og told hvis din pakke tages ud til kontrol, hvilket de fleste med
piller/tabletter i, gør.

--
Timo Jensen. Aloe-Shop Danmark http://drikkegel.dk/catalog/
Aloe Vera debat for alle http://62.243.201.230/forum/default.asp

Fra : Kenn Halfdanson

Dato : 04-07-06 19:22

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> wrote

> Plus moms og told hvis din pakke tages ud til kontrol, hvilket de fleste
> med piller/tabletter i, gør.

Da ikke indenfor EU?

Fra : Timo Jensen

Dato : 14-07-06 19:47

"Kenn Halfdanson" <no@no.no> wrote in message
> "Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> wrote

> Da ikke indenfor EU?
Hvorfor er der så postyr over planerne om at du kan bestille alle former for
varer i f.eks. tyskland, og få dem leveret til døren, med tysk moms? Såvel
fjrensyn, køleskabe som dagligvarer o.lign!