Gastest
Fra : AnDeR sAnD

Dato : 02-07-06 16:46

Hej igen.
Nu har vi så fået vores første brugte CV hjem. Vognen er en Sprite Musketeer
fra '78. Pæn og meget velholdt, alderen taget i betragtning.
Jeg vil gerne have vognen gastestet, men ved kontakt til værkstedet fik jeg
at vide, at det nemt kunne løbe op i 3-4.000 kroner, da rør og slanger nok
skulle lægges om. Er der andre der har prøvet det ?

Kurt Mogensen
\\\\////
(O) (O)
!-----ooo--(__)--ooo-----!
www.2980.dk

Fra : AnDeR sAnD

Dato : 02-07-06 17:09

Se evt billede i dk.binaer

Fra : Kim Olsen

Dato : 02-07-06 21:44

Det lyder da lidt specielt 3-4000,-

Jeg havde en vogn magen til for 5-6 år siden.

Den fik en ny gasslange fra flasken til gasrøret (selvgjort) og kørte til
gastest. hvor den gik igennem uden anmærkninger- pris 8-900 kr.
Så prøv lige at høre et andet værksted -

Kim Olsen

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-06 15:40

Flot klaret, de ved allerede hvad der skal laves og de har ikke engang set
vognen endnu.
Godt der også er andre værksteder.
DCU tager 595,- for en gastest, så det bør ikke være dyrere.

Mvh. Per

Fra : Steen Larsen

Dato : 03-07-06 16:10

"Per Olsen" <per.olsen snabel-a post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Flot klaret, de ved allerede hvad der skal laves og de har ikke engang set
> vognen endnu.
> Godt der også er andre værksteder.
> DCU tager 595,- for en gastest, så det bør ikke være dyrere.

Hej Per

Husk at prisen for gastest er for gastesten er der slange, regulator, rør
eller det der er være der skal skiftes kommer det selvfølgelig oveni.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-06 15:09

> Husk at prisen for gastest er for gastesten er der slange, regulator,
> rør eller det der er være der skal skiftes kommer det selvfølgelig
> oveni.

Det er da klart, men Kim Olsen skriver at han selv skiftede slange og
alligevel måtte af med 800-900 kr.

Mvh. Per.