Bare en af de dage *suk*
Fra : Kari Eiffert

Dato : 02-07-06 16:20

Har lige brug for lidt trøst

Kom hjem efter at have købt ind. Kattene kommer og hilser på. Studser lige
et kort øjeblik over den underlige lugt. Går ud i køkkenet med varerne, og
så ser jeg det: Der er lort på døre! Aaaaaargh. Ser mig omkring og der er
bare lort alle vegne. På døre, i vindueskarme, PÅ mit spisebord (hvor det i
øvrigt er forbudt at være) på gulvtæpper og de andre gulve og på gardiner
:'( Som sagt overalt! Og jeg med det samme hvem det er: Alf! Ind imellem har
han tynd mave en gang og så er det det. Og det var ikke engang vildt tyndt
denne gang. Ved simpelthen ikke hvordan han har fået hele bagpartiet smurt
ind. Så katten op i køkkenvasken, og så blev en ellers meget utilfreds kat
vasket. Jeg er mindst lige så våd som han er *suk* har fået det hele
skrubbet nu. Føj hvor var det ulækkert. Sådan nogen overvejer man virkelig
hvorfor man egentlig ville have kat

Nå men tænkte at hvis der findes nogen der forstår mig, må det være folk
herinde

Kvalmende hilsner Kari

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-07-06 18:18

Kari Eiffert wrote:
> Har lige brug for lidt trøst
>
> Nå men tænkte at hvis der findes nogen der forstår mig, må det være
> folk herinde
>
> Kvalmende hilsner Kari

Hej Kari.

Åh nej, og så på en søndag hvor du troede du skulle nyde det dejlige
vejr. Jeg kan sagtens forstå din frustration. Tror du det kan tænkes, at
Alf har set et naturprogram om flodheste på TV ? Det kunne jo være at
han har tænkt,"det må jeg da også prøve" :) Håber idyllen er
genoprettet, og spøg til side med flodhesten, det er helt sikkert noget
du griner af når der er gået et stykke tid.

De bedste duftfri hilsener
Tove :)

Fra : Kari Eiffert

Dato : 02-07-06 18:28

> [...]
> genoprettet, og spøg til side med flodhesten, det er helt sikkert noget
> du griner af når der er gået et stykke tid.

Tja de kan da godt finde ud af at tænde for fjernsynet, så man ved jo aldrig
*fnis* det kunne i hvert fald godt se ud som om han har spredt det ved at
køre rundt med halen. Jeg er bare vildt glad for, at vi havde lukket ned til
kælderen pga vores nye marsvin. Ellers havde det da været helt
uoverskueligt.
Tak for lidt humor

Mvh Kari

Fra : B æ 9

Dato : 02-07-06 19:41

> Så katten op i køkkenvasken

velbekomme........... jég spiser ikke hjemme hos dig!!

--
B æ 9

Fra : Kari Eiffert

Dato : 02-07-06 20:18

"B æ 9" <bae@e.9> skrev i en meddelelse

> velbekomme........... jég spiser ikke hjemme hos dig!!
>

> --
> B æ 9

Jamen du er skam heller ikke inviteret. Så no worries

Fra : B æ 9

Dato : 02-07-06 23:32

"Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> wrote in news:44a81bdd$0$196
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Jamen du er skam heller ikke inviteret. Så no worries

tak - (lort i køkkenvasken..... yak)

--
B æ 9

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 03-07-06 07:06

B æ 9 skrev
<tak - (lort i køkkenvasken..... yak)>

*gg* hellere i køkkenvasken, end i hovedet

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 03-07-06 12:56

Marianne Hellemose wrote:

> B æ 9 skrev
> <tak - (lort i køkkenvasken..... yak)>
>
> *gg* hellere i køkkenvasken, end i hovedet

Hvor er det sandt!

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Hanne Engermann

Dato : 02-07-06 22:22

> velbekomme........... jég spiser ikke hjemme hos dig!!
>

> --
> B æ 9

Spiser du da af køkkenvasken? ;>)))

Så skal du heller ikke spise hjemme hos mig og for den sags skyld heller
ikke drikke vand, for kattene sidder i køkkenvasken og drikker af
vandhanen.

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : LH

Dato : 03-07-06 12:58

Jeg er en meget stor katteelsker, men jeg må erkende at jeg også lige tænkte
lidt over det med køkkenvasken og hygiejnen.
Jeg vil skynde mig at sige jeg selv har en masse katte, men jeg prøver
alligevel at have en så god hygiejne omkring katte og hus og hjem som
muligt. Og hånden på hjertet, så mener jeg heller ikke man bør vaske en kat,
fuld af lort, ren i en køkkenvask, hvor du formentlig også står og skræller
kartofler, og andet grønt, skyller kød, evt vasker op m.m.
Jeg vil heller ikke have de drikker af vandhanen i køkkenet.
Det gør de til gengæld ved en lille vandhane jeg har fået lavet ved gulvet
på badeværelset! Den er der ingen andre der skal børste tænder under! Evt
lorte afvask foregår under i badekar eller brusekabine som herefter bliver
rengjort. Det kan godt være man selv er ligeglad (jeg er personligt ikke),
men man bør måske tænke på ens familie og gæster. Jeg var engang gæst i et
hjem hvor jeg tilfældigt kom ud i køkkenet mens kvinden i huset stod og
lavede kaffe og smurte madder! Katten stod og slikkede i den smørpakke hun
stod og brugte af - her er altså en klar grænse for mig og jeg kunne bare
ikke spise det smurte franskbrød. Jeg elsker dyr, men vil alligevel ikke
have de slikker mig - og slet ikke i hovedet og ved munden, som mange
mennesker lader deres kæledyr gøre. Mener ikke jeg er hysterisk, men mener
det er sund fornuft.

LH.

Fra : Kari Eiffert

Dato : 03-07-06 14:37

"LH" <le_ha@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> have de slikker mig - og slet ikke i hovedet og ved munden, som mange
> mennesker lader deres kæledyr gøre. Mener ikke jeg er hysterisk, men mener

ja vi har jo alle ret til at have vores mening. Jeg må indrømme at jeg ikke
vil have kattene på vores borde og specielt ikke når vi laver mad. Men jeg
havde ikke andre muligheder da jeg ikke er ret stor og det er katten altså.
Så det var det eneste sted jeg kunne holde og styre ham. Skal så lige siges
at hele vasken og køkkenbordet plus skabene under vasken blev MEGET grundigt
gjort rent bagefter i noget desinficerende. Så synes egentlig ikke jeg har
det dårligt med det. Er vel ikke meget værre end når man skyller en klud op
ved bleskift af et barn. Det foregår jo for det meste også ved en vask der
gerne skulle være ren.

Mvh Kari

Fra : Kate

Dato : 03-07-06 19:33

> Nå men tænkte at hvis der findes nogen der forstår mig, må det
> være folk herinde

Yikes, det var dog en ubehagelig ting og komme hjem til, men stakkels
kat. Han har nok godt vidst den var gal.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Kari Eiffert

Dato : 03-07-06 20:46

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Yikes, det var dog en ubehagelig ting og komme hjem til, men stakkels
> kat. Han har nok godt vidst den var gal.

Egentlig ikke rigtigt. Han hilste bare på som han plejede, så det gik jo
lidt inden det gik op for mig. Men han har da heldigvis haft det godt idag
Og det er jo det vigtigste!

Mvh Kari

Fra : B æ 9

Dato : 03-07-06 21:54

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in news:44a962d1$0$2083
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> "Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> wrote in

> Yikes, det var dog en ubehagelig ting og komme hjem til, men stakkels
> kat. Han har nok godt vidst den var gal.

og så at tørre røv i køkkenvasken...........

--
B æ 9