Tastatur som ikke larmer
Fra : Martin

Dato : 02-07-06 15:25

Hejsa

Nogen som kan anbefale mig et tastatur som ikke larmer (lige så meget
som et almindeligt) når man taster på det? Skal det være gummi-taster
eller hvordan?

Fra : Esben

Dato : 02-07-06 17:23

"Martin" <nej@tak.du> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Nogen som kan anbefale mig et tastatur som ikke larmer (lige så meget
> som et almindeligt) når man taster på det? Skal det være gummi-taster
> eller hvordan?

Logitech UltraX serien

--
Esben

Fra : Simon Nielsen

Dato : 02-07-06 18:31

Esben skrev:
> "Martin" <nej@tak.du> skrev i en meddelelse

> Logitech UltraX serien

Labtecs Small serie er også lydløst. Det er i princippet et Bærbar
tastatur hvor der er sat numpad og kabel på

Mvh
Simon

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 04-07-06 19:03

[...]

> Logitech UltraX serien

helt enig, de er som at sidde ved en laptop.. kræver 2-3 nanosekunders
tilvænning, og så spiller det.. og så er de endda ret billige.. fra 149,-

Bo Dudek
www.bodudek.dk