A-mål på en Hobby
Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 01-07-06 10:38

Jeg har købt mig en Hobby 535 fra ´84, og vil måske gerne have et andet
fortelt til den, måske endda et Penta telt, men så skal jeg jo bruge
a-målet, og det ved jeg ikke hvordan man måler. Er der nogen der kan hjælpe
med et link til en side, hvor man kan se a-målet på de forskellige vogne.

mvh.

Jesper

Fra : Steen Larsen

Dato : 01-07-06 19:34

"Jesper Jacobsen" <jesper.jacobsen@host.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjælpe
> med et link til en side, hvor man kan se a-målet på de forskellige vogne.

Hej Jesper

Du kan søge her dog kun fra årgang 1985 http://62.242.39.22:591/amaal/dk/.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 02-07-06 15:39

Hej Jesper
Bruge et stykke snor på cirka 11 meter , mål rundt i teltskinne- Hvor
teltskinne slutter tager du snor og vinkler maks 15 grader ud fra forende og
bagende i vogn _ dette mål lægger du til længden i teltskinnen.
Voila - så har du A-mål (Og kaldet Omløbsmål)
mål du skal opgive til forhandler er i centimeter - f.eks. 950 cm.

Hvis du kan få fat i en Isabella brochure/prisliste, så mener jeg der er en
beskrivelse denne om Amål

Kim