Kræsen kat mm.
Fra : Poul F. Andersen

Dato : 30-06-06 19:59

Kære kattevenner,

Inden jeg roder mig ind i noget "snavs", vil jeg lige spørge først:
Alm. annoncering er jo som oftest uønsket i nyhedsgrupperne, - men i nogle
nyhedsgrupper, må man gerne annoncere med for nyhedsgruppen relevante ting.
F.eks. er det OK, at annoncere med tekniske midler, herunder
mikrokortlæsere, mikrokort, bøger mm. i gruppen om slægtsforskning.
Ville det også være OK at annoncere en sæk med15 kg fejlindkøbt, men prima
kattetørfoder billigt til salg i denne nyhedsgruppe?
Vores søde 9 år gamle hunkat, kan bare ikke lide smagen, men hvis der kommer
uinviterede kattevenner på besøg, er smagen ikke noget problem.

--
Venligst
Poul F. Andersen

OBS: Ved direkte henvendelse, skal du fjerne dyret fra min emailadresse...

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-06-06 20:05

"Poul F. Andersen" <paogbaZEBRA@oncable.dk> writes:

> Inden jeg roder mig ind i noget "snavs", vil jeg lige spørge først:
> Alm. annoncering er jo som oftest uønsket i nyhedsgrupperne, - men i nogle
> nyhedsgrupper, må man gerne annoncere med for nyhedsgruppen relevante ting.

Dejligt at der er nogen der spørger.

> Ville det også være OK at annoncere en sæk med15 kg fejlindkøbt, men prima
> kattetørfoder billigt til salg i denne nyhedsgruppe?

Nej, egentlig ikke. Og derfor er der lavet en gruppe til lige præcist
den slags opslag. :) Den hedder dk.marked.privat.dyr.

Der er du velkommen til at annoncere alt det du gider, bare det er af
privat karakter.

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 30-06-06 20:58

> Dejligt at der er nogen der spørger.

> Nej, egentlig ikke. Og derfor er der lavet en gruppe til lige præcist
> den slags opslag. :) Den hedder dk.marked.privat.dyr.

Hej Trine,

Tak for svaret,- jeg futter så lige over i dk.marked.privat.dyr.
Du må gerne futte med, hvis din kat er sulten

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-06-06 23:16

"Poul F. Andersen" <paogbaZEBRA@oncable.dk> writes:

> Tak for svaret,- jeg futter så lige over i dk.marked.privat.dyr.
> Du må gerne futte med, hvis din kat er sulten

Desværre har jeg ingen kat, men en lille hund på 75 kg. Men hun vil
sikkert også spise kattemad, hvis det kommer forbi. :)

/Trine, som tager til Østrig i morgen...