manual
Fra : Preben

Dato : 30-06-06 19:31

er der nogen steder man kan se hvad de enktelte dele er til online

Preben

www.nbkr.dk

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 30-06-06 20:43

Øhh til hvad ?? Du må lige skrive lidt mere om hvad du tænker på.....

Bjarke

Fra : Preben

Dato : 01-07-06 05:27

Sorry sorry

det er til min mariner 30 HK med elstart

Preben

www.nbkr.dk

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 01-07-06 06:54

Desværre. jeg har Service manual til "2 stroke mariner 8-15HK" Meget er det
samme, men man kan jo ikke være sikker. men kan selvfølgelig bruges til
inspiration.