Gratis videoer i 3gp-format til K750i?
Fra : Jakob Munck

Dato : 29-06-06 21:14

Jeg har ledt på nettet efter et sted, hvor man kan downloade gratis videoer
i 3gp-format til SE K750i. Det er ikke rigtig lykkedes for mig. Er der
nogle, som kender nogle relevante steder (ikke porno)?

v.h.
Jakob

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 29-06-06 22:13

Jakob Munck skrev:
> Jeg har ledt på nettet efter et sted, hvor man kan downloade gratis videoer
> i 3gp-format til SE K750i. Det er ikke rigtig lykkedes for mig. Er der
> nogle, som kender nogle relevante steder (ikke porno)?

Hvorfor ikke bare lave dem selv...
http://spawnweb.dk/recode/k750.htm
Google har også andre guides.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || blog: http://cent.dk

Fra : Jacob Vind

Dato : 30-06-06 03:15

Jakob Munck wrote:
> Jeg har ledt på nettet efter et sted, hvor man kan downloade gratis videoer
> i 3gp-format til SE K750i. Det er ikke rigtig lykkedes for mig. Er der
> nogle, som kender nogle relevante steder (ikke porno)?

Her er der masser: http://mobil.dr.dk/ung/spam/spam.xml

/Jacob.

Fra : Jakob Munck

Dato : 30-06-06 07:18

"Jacob Vind" <news@kabalen.dk> skrev i en meddelelse

> Her er der masser: http://mobil.dr.dk/ung/spam/spam.xml
>
> /Jacob.

disse videoer er i formatet .rm og det kan ikke afspilles på K750i.

v.h.
Jakob

Fra : Jacob Vind

Dato : 30-06-06 08:53

Jakob Munck wrote:

> disse videoer er i formatet .rm og det kan ikke afspilles på K750i.

Nej, der er en proxy-funktion som detekterer telefonen/browseren der
tilgår, og derefter sender et klip i et format der virker bedst til den
pågældende. Så hvis man tilgår med en K750 vil man få 3gp.

Jeg ved det fordi jeg arbejder for det firma der driver tjenesten for DR
(Unwire)

/Jacob.

Fra : Jakob Munck

Dato : 30-06-06 10:24

> Nej, der er en proxy-funktion som detekterer telefonen/browseren der
> tilgår, og derefter sender et klip i et format der virker bedst til den
> pågældende. Så hvis man tilgår med en K750 vil man få 3gp.

Jeg forsøgte at downloade dem via pc, men det lykkedes ikke (i det rigtige
format). Når man tilgår siden via mobil går det så langsomt, at jeg må
formode, at tjenesten er ude af drift....??

v.h.
Jakob

Fra : Jacob Vind

Dato : 30-06-06 12:22

Jakob Munck wrote:

> Jeg forsøgte at downloade dem via pc, men det lykkedes ikke (i det rigtige
> format).

Nej I en browser vil man få real-media.

Når man tilgår siden via mobil går det så langsomt, at jeg må
> formode, at tjenesten er ude af drift....??

Nej den virker fint, har lige tilgået flere klips med min K750i med TDC
GPRS forbindelse.

/Jacob.