Scroll og Billeder
Fra : Christopher

Dato : 29-06-06 20:49

Jeg sidder lige og mangler koden til en scrollbar der kan være billeder i.

Nogle ìdéer?

Fra : Christopher

Dato : 29-06-06 21:11

Er klaret nu

Fra : Benny Nissen

Dato : 29-06-06 22:13

Christopher ramte sit keyboard den 29-06-2006 22:11 og fik dette ud af det:
> Er klaret nu

Må vi se det ?

--
Benny Nissen
www.bennynissen.dk

Fra : Christopher

Dato : 30-06-06 11:04

Ja da :)

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-06 20:11

"Christopher" <FJERNstofer2@msn.com> skrev i en meddelelse

Og så er det man spørger sig selv om hvorfor du vil tvinge en ekstra
scrollbar frem, som kun generer

--
Med venlig hilsen - Carsten Sørensen

Gode råd til webdesigneren - http://csnet.dk/html/
Nørholm Forsamlingshus - http://forshus.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 01-07-06 00:08

Christopher wrote:

Nej, den går ikke. Alle andre størrelsesdefinitioner end nul _skal_ i css
have benævnelse med.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Kent Friis

Dato : 01-07-06 00:17

Den Sat, 1 Jul 2006 01:07:36 +0200 skrev Erik Ginnerskov:
> Christopher wrote:

> Nej, den går ikke. Alle andre størrelsesdefinitioner end nul _skal_ i css
> have benævnelse med.

Skulle det nu også være nødvendigt? Enhver kan vel regne ud at det
er i meter...

Mvh
Kent

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 01-07-06 00:48

Kent Friis wrote:

> Skulle det nu også være nødvendigt? Enhver kan vel regne ud at det
> er i meter...

Her ude på landet måler vi da i træskolængder.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Allan Vebel

Dato : 01-07-06 22:30

Erik Ginnerskov skrev:

> Her ude på landet måler vi da i træskolængder.

Det er ikke præsist nok, der er enkelte der går i for
små sko, og andre har en stor levefod.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 01-07-06 22:41

Allan Vebel wrote:

> Det er ikke præsist nok, der er enkelte der går i for
> små sko, og andre har en stor levefod.

Så længe du ikke vil sælge elastik i metermål, så går det nok alligevel.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 21-07-06 19:56

Erik Ginnerskov wrote:

> Så længe du ikke vil sælge elastik i metermål, så går det nok
> alligevel.

Øv jeg troede, at det var nok at have en god moral, jeg må nok se mig om
efter et nyt job.

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg