Kat Tisser samme sted
Fra : monika madsen

Dato : 29-06-06 19:12

Hej Alle..

Vi har 2 katte fra samme kuld.
En han og en hun
De har begge 2 været dygtige til at bruge kattebakken, men hankatten har
stortset alle dage tisset i vores gang, mere eller mindre præcis det
samme sted.
Vi har for nyligt stillet deres seng og legetøj ud hvor den laver disse
ulykker, men til stadighed fortsætter den med at tisse der.
Hver gang den gør det, vasker vi med Rodalon, som efterhånden er løbet
op i en kostelig affære.
Hvordan kan det være den gør det?
Hvad kan man gøre ved problemet? -Vil nødig aflive den grundet dette.

Med venlig hilsen
monika madsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Di B

Dato : 29-06-06 19:49

> [...]
> op i en kostelig affære.
> Hvordan kan det være den gør det?
> Hvad kan man gøre ved problemet? -Vil nødig aflive den grundet dette.

Strinter han eller tisser han? Hvis han tisser er det måske muligt at
sætte kattenbakken der hvor han tisser?

Med venlig hilsen
Di B
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Doctor Tennant

Dato : 29-06-06 21:13

-Vil nødig aflive den grundet dette.

Det skal du s'gu da heller ikke??????

Hvad er det for noget at sige? Overhovedet at TÆNKE på at aflive et dyr,
fordi det forretter sin nødtørft er fuldstændig sindssygt efter min
mening...

puuuuha...

HC

Fra : Tina M.

Dato : 29-06-06 21:57

"monika madsen" <heinerKATTE@BAKKEdeckmaster.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> op i en kostelig affære.
> Hvordan kan det være den gør det?
> Hvad kan man gøre ved problemet? -Vil nødig aflive den grundet dette.

Er de kastrater ?
Hvor gamle er de ?

--
Mvh, Tina
www.heart-and-soul.dk

Fra : Hanne Engermann

Dato : 30-06-06 08:18

Også jeg spørger: Hvor gamle er kattene, og er de neutraliserede?

I stedet for Rodahlon vil jeg anbefale jer at bruge eddikevand, og når
det er tørt at spraye med Feliway. Stil evt. en ekstra bakke der, hvor
han tisser. I kan også prøve at stille en skål med tørfoder på stedet,
da katte (normalt) ikke tisser, hvor de spiser.

Ellers er det "normal" katteadfærd - især for fertile dyr - at tisse
lige ved indgangspartiet for at markere territorie.

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar