Debat forum
Fra : Jens Peter Sørensen

Dato : 29-06-06 13:30

Hej
Jeg fusker lidt med en intern hjemmeside som bla. skal bruges til at
holde styr på diver ideer og løsninger i et projekt.

Jeg kunne derfor godt tænke mig at oprette en slags debat forum, men
jeg den guide som findes i Frontpage kræver at hjemmeside ligger på en
server med noget sharepoint service.

Kan man ikke lave et forum som ikke kræver den slags ??

Mvh

Jens Peter Sørensen

Fra : Lillian Bagge Nielse~

Dato : 29-06-06 17:43

Jens Peter Sørensen (slet 9Z8J2) wrote in
dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
en
> server med noget sharepoint service.
>
> Kan man ikke lave et forum som ikke kræver den slags ??

Der kræves ikke sharepoint service. Se tidligere besvarelse af dette
spørgsmål.

Venlig Hilsen
Lillian Bagge Nielsen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : JP Sørensen

Dato : 29-06-06 21:07

Hej
Jeg har set den tidligere tråd om emnet.
Men hvis jeg laver en debat side og efterfølgende forsøger at poste et
indlæg så kommer der en
fejl meddelse som siger at der kræves sharepoint services.

Kan man slippe uden om det med en opdatering ??

Mvh

Jens Peter Sørensen