Andet multimedie
Photoshop
Fra : Lilian Meldgaard

Dato : 29-06-06 06:44

Hej.
Håber på lidt hjælp da jeg selv er kørt fast. jeg har købt photoshop
CS2, men den kører ikke optimalt. Jeg har prøvet at afindstallere og
genindstallere, det hjælper ikke. Programmet kører fint et par
minutter, så stopper det 10-20 sekunder og kører så videre. Af andre
grafiske programmer har jeg .: Fireworks 8, CorelDRAW 12..dem har jeg
afindstalleret, men det hjalp ikke. Ellers har jeg PSP 8 som
Photoshoppen skulle være aftager for og Studio 8 fra Macromedia.

Jeg har en Fujitsu Siemens Pc'er. Med Pentium 4 CPU 3,20 GHz. 3,00 GB
Ram..

De andre programmer kører fint uden bøvl....

Fra : hcma

Dato : 29-06-06 08:10

"Lilian Meldgaard (slet 354WN)" <meldgaard@354WNpostkasse.com> skrev i en
meddelelse news:11515600720.346654371828325@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> genindstallere, det hjælper ikke. Programmet kører fint et par
> minutter, så stopper det 10-20 sekunder og kører så videre.

har du prøvet at resette pref-filen ?
ligger PS's sidefil på en særskilt partion ?

m v h
hcma/-

Fra : Lilian Meldgaard

Dato : 29-06-06 10:08

Hej.
Her er du nødt til at hjælpe lidt mere....
Hvor ligger pref-filen.. ? Og hvordan resetter man den.
Ligeledes med sidefilen, hvor finder jeg lige den..? Og nej det
tror jeg ikke den gør...
Jeg hører til den kategori som "kun" kan bruge
programmerne....men ikke aner noget om hvordan det hele hænger
sammen...sorry

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 29-06-06 16:33

"Lilian Meldgaard" <meldgaard@postkasse.com> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Her er du nødt til at hjælpe lidt mere....
> Hvor ligger pref-filen.. ? Og hvordan resetter man den.
[klip]

Du kan nulstille Photoshop sådan her
http://groups.google.dk/group/dk.edb.grafik/browse_thread/thread/9721336a413ee5e4/f0cc85c7c0b0377d?lnk=st&q=nulstille+photoshop&rnum=4&hl=da#f0cc85c7c0b0377d

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : Martin Poll

Dato : 29-06-06 22:52

> [...]
> Hej.
> Her er du nødt til at hjælpe lidt mere....

> Ligeledes med sidefilen, hvor finder jeg lige den..? Og nej det
Hej Lilian
Gå ind i photoshop tryk crtl+k, tryk næste knappen til du kommer til
plug-ins og scratch disk og sæt din/dine scratch filer til et andet drev
f.eks D eller E , alt efter hvordan du har delt din harddisk op, eller hvis
du har flere diske.

Med venlig hilsen
Martin Poll

Fra : Søren Jensen

Dato : 29-06-06 23:12

"Martin Poll" <mpoll@FJERNadslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> plug-ins og scratch disk og sæt din/dine scratch filer til et andet drev
> f.eks D eller E , alt efter hvordan du har delt din harddisk op, eller

Hvis du har flere diske, så vælg en partion på den disk photoshop _ikke_
ligger
/Søren

Fra : Lilian Meldgaard

Dato : 07-07-06 12:42

Hej.
Jeg har fået at vide at problemet er at Photoshop ikke kan forliges
med mit antivirusprogram som er Bitdefender 9.
Meldingen kommer fra min pc reperatør, som mener at kunne se i CPU'en
at de to programmer ikke kan "enes".
Det har jeg aldrig hørt om før, "normalt" er det to grafiske
programmer som ikke kan enes.
Er der noget man kan gøre ved det...?

Lilian

Fra : Asboe

Dato : 07-07-06 13:22

Lilian Meldgaard skrev i
<11522727770.967470942283384@dtext.news.tele.dk>:

>Jeg har fået at vide at problemet er at Photoshop ikke kan forliges
>med mit antivirusprogram som er Bitdefender 9.

Det tror jeg ikke ....
Søger du på Google med Photoshop og Bitdefender, dukker det problem
ikke op!
Søger du under supporten, hos henholdsvis Adobe og Bitdefender, får du
heller ikke noget resultat!

Det ser ud til at du er den eneste med det problem, men det kan være
så nyt, at du er den første!
Prøv at afinstallere Bitdefender eller i det mindste lukke for det, og
se om Photoshop stadig har problem!

--
Hilsen Asboe
Navnet i e-mail adressen er spejlvendt!