Kattegrus.
Fra : Stefanie

Dato : 28-06-06 22:23

Jeg har længe brugt den kattegrus de havde i super best - det hedder hvidt
klumpende kattegrus. Jeg har prøvet flere forskellige slags, men aldrig
noget som klumpede ligeså godt som det i super best til ca. 26kr.
Denne gang har jeg selvfølgelig igen købt HVIDT KLUMPENDE kattegrus, der er
desværre bare lige det lille minus at det er brunt, og ikke klumper. HM!

Derfor overvejer jeg nu at skrifte mærke, men hvad har i af erfaringer?
Det eneste krav jeg har er at det skal være klumpende, og gerne ikke have
tendens til at lugte alt for slemt.

Jeg er blevet henvist til følgende tyske side www.zooplus.de , deres extreme
classic skulle være god.
Har nogle erfaringer?
De skulle bringe det til døren for ca. 36kr uanset mængde?

Gerne erfaringer med anden kattegrus, dog behøver det ikke være den dyreste
på markedet :)

Tusind tak
Stefanie

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-06 22:35

"Stefanie" <kramzere@*FJERNDETTE*msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> classic skulle være god.
> Har nogle erfaringer?
> De skulle bringe det til døren for ca. 36kr uanset mængde?

Har tidligere prøvet mange forskellige slags kattegrus, men holder mig nu
kun til Extreme Classic. Det klumper supergodt. Det koster lidt mere lige
her og nu, men det rækker også meget længere på sigt.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Hanne Engermann

Dato : 29-06-06 00:56

Jeg bruger "Hvidt kattegrus - klumpende'" fra Fog til 20,- kr. for 6
l. Da jeg bestiller 20 poser ad gangen, bringes det gratis. - ellers
50,- kr. for udbringing af varer. Jeg synes, det klumper godt! - Super
Brugsen og Daglig Brugsen har det også til ca. 32,- kr. pr. pose (større
mængde, husker ikke hvor meget).

Mon ikke, du også kan få tilsvarende i f.eks. Netto eller Bilka?

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kari Eiffert

Dato : 29-06-06 04:10

> [...]
> De skulle bringe det til døren for ca. 36kr uanset mængde?
>
> Gerne erfaringer med anden kattegrus, dog behøver det ikke være den

Vi bruger extreme classic, og vores ene hunkat tisser simpelthen i vores
seng, hvis vi skulle få den gode ide at prøve andet. Men det er altså også
godt. Det klumper rigtigt godt og er drøjt i brug. Man behøver heller aldrig
tømme det helt og starte forfra, men skal kun fylde det efter der bliver
brugt. Og vi har slet ikke probkemer med lugt overhovedet.

Mvh Kari

Fra : fam. Ager

Dato : 29-06-06 06:51

> [...]
> classic skulle være god.
> Har nogle erfaringer?
> De skulle bringe det til døren for ca. 36kr uanset mængde?

-------------
jeg har også fået extreeme classic fra zooplus tidligere, ganske billigt i
forhold til danske priser.. men jeg bor i yderområdet af dk, og den lange
tur med gruset og postvæsnet resulterede hver gang i smadrede sække, hvor
det halve var løbet ud på vejen mellem tyskland og dk... og efterfølgende
skriveri mellem zooplus og her, så jeg kunne få nogle hele sække der var
forsvarligt pakket ind.. så jeg har ingen gode erfaringer med dem. men jeg
ved at mange andre har...

> Gerne erfaringer med anden kattegrus, dog behøver det ikke være den
> dyreste
> på markedet :)
>
> Tusind tak
> Stefanie
-------------------------

jeg gik fra ektreeme classic, som jeg ellers var mere end meget tilfreds med
over på olivers kattegrus, og jeg er ligeså tilfreds med det, og ligeledes
raggierne. du kan få det til 100,- sækken hvis du tager 3, og det er meget
drøjt.
www.olives.dk der er gratis fragt og levering til døren indenfor 2 hverdage.
deres kattefoder er ligeledes super.

mvh. marie

Fra : Tommy Fer

Dato : 29-06-06 08:31

Stefanie skrev:
> [...]
> De skulle bringe det til døren for ca. 36kr uanset mængde?
>
> Gerne erfaringer med anden kattegrus, dog behøver det ikke være den dyreste

Har været rigtigt mange forskellige mærker igennem de sidste 5 år... Alt
fra dyrt til billigt, vender altid tilbage til hvist klumpende fra REMA
1000 eller Fakta.

Det støver lidt mere end de dyre mærker. Det er noget billigere og
klumper rigtigt godt.

Var skuffet over det for olivers.dk,alt alt for dyrt.

mvh Tommy Fer

Fra : Sidsel

Dato : 29-06-06 12:25

Tommy Fer wrote:
> Var skuffet over det for olivers.dk,alt alt for dyrt.
>
> mvh Tommy Fer

Vi bruger Oliver's kattesand, og det virker perfekt til 3 store katte
herhjemme. Hvis man køber det i store mængder og bliver oprettet som
storkunde derinde, så koster det altså kun 50 kroner per 10 kg, så det
vil jeg ikke just betegne som værende dyrt grus.

Vi har prøvet Extreme Classic, men gik tilbage til Oliver's. Vi har
aldrig brugt det billige grus fra dagligvarebutikker.

- Sidsel

Fra : bettina jespersen

Dato : 29-06-06 12:48

> Vi bruger Oliver's kattesand, og det virker perfekt til 3 store katte
> herhjemme. Hvis man køber det i store mængder og bliver oprettet som
> storkunde derinde, så koster det altså kun 50 kroner per 10 kg, så det

hej
hvor meget skal der købes for at man blir storkunde. og hvor store mængder
skal man købe for at få det til den pris?

hilsen bettina (der har 4 indendørs hankatte)

Fra : Sidsel

Dato : 29-06-06 13:02

bettina jespersen wrote:
> hej
> hvor meget skal der købes for at man blir storkunde. og hvor store mængder
> skal man købe for at få det til den pris?
>
> hilsen bettina (der har 4 indendørs hankatte)

Jeg kan faktisk ikke huske det, men de er meget nemme at snakke med og
de foreslår selv at man ringer ind og hører hvad de kan give af rabatter.
http://www.olivers.dk/ har de fornødne telefonnumre :)

- Sidsel

Fra : Tommy Fer

Dato : 10-07-06 09:21

Sidsel skrev:

> [...]
> storkunde derinde, så koster det altså kun 50 kroner per 10 kg, så det
> vil jeg ikke just betegne som værende dyrt grus.

Så er prisen ok, men klumper stadig en del dårligere end det fra REMA
1000 og Fakta.... :S

mvh Tommy Fer

Fra : Michael Brock

Dato : 04-07-06 22:29

Hej..
Jeg har prøvet meget forskelligt kattegrus,
jeg syntes den fra ALDI er helt kanon, den vejer
som et ondt år, men den er billig og den klumper
helt som den skal ( syntes jeg )
Bare min mening

Mic