Fullrate og email
Fra : Erik O.

Dato : 28-06-06 20:31

Fullrate skiver på deres hjemmeside, at der ikke følger en email-adresse
med, men at man istedet kan bruge sin nuværende. Vil det sige, at jeg kan
fortsætte med at modtage mail via min CC email-adresse, hvis jeg flytter fra
CC til Fullrate ??

Takker på forhånd
Erik

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-06-06 20:47

"Erik O." <eriko@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fortsætte med at modtage mail via min CC email-adresse, hvis jeg flytter

Hvis du opsiger dit kundeforhold til CC, så nej

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - outdated og trist

Fra : Erik O.

Dato : 28-06-06 20:50

> Hvis du opsiger dit kundeforhold til CC, så nej

Det regnede jeg heller ikke med. Er der nogen, der kan forklare, hvad
Fullrate så mener med, at man kan "bruge sin nuværende email-adresse" ?

Fra : Michael

Dato : 28-06-06 20:55

Erik O. skrev:

>Det regnede jeg heller ikke med. Er der nogen, der kan forklare, hvad
>Fullrate så mener med, at man kan "bruge sin nuværende email-adresse" ?

De mener vel at man kan bruge sin Hotmail, Ofir, Gmail og/eller sit
eget domæne som mail, som man gør i forvejen.

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : Jens Beltofte Soeren~

Dato : 28-06-06 20:53

Erik O. wrote:
> [...]
> fortsætte med at modtage mail via min CC email-adresse, hvis jeg flytter fra

Du kunne evt. vælge en af de gratis udbydere, f.eks. gmail.com (googles
mail). Du har ved gmail både adgang til en webmail, samt mulighed for
pop3. Samt et meget effektivt spam-filter.

Hvis du ønsker at benytte gmail, kan du sende mig din e-mailadresse, så
kan jeg sende dig en invitation til gmail. Man kan ikke oprette sig uden
en invitation.

Mvh. Jens

Fra : Erik O.

Dato : 28-06-06 21:04

Jeg takker for svarene. Håbede (men troede ikke på) at jeg kunne beholde min
gamle email-adresse. Nervertheless, jeg bestiller Fullrate imorgen!

MVH
Erik

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-06-06 22:32

> Jeg takker for svarene. Håbede (men troede ikke på) at jeg kunne beholde
> min gamle email-adresse. Nervertheless, jeg bestiller Fullrate imorgen!

Køb et domæne og opret din post der. Det koster nogle kroner pr måned, men
så kan du beholde mailen uanset udbyder

Fra : Cag \(2730\)

Dato : 29-06-06 13:00

Martin Højriis Kristensen wrote:
> "Erik O." <eriko@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>
> Køb et domæne og opret din post der. Det koster nogle kroner pr
> måned, men så kan du beholde mailen uanset udbyder

Jeg har eget domæne på linux-server, stående hjemme, dette betaler jeg til
DK-hostmasters den "svimlende" sum af 75,- om året.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-06-06 13:16

Cag (2730) wrote:
> Jeg har eget domæne på linux-server, stående hjemme, dette betaler jeg til
> DK-hostmasters den "svimlende" sum af 75,- om året.

+ lidt strøm til kværnen... men den laver sikkert også andre ting
end at køre mail :)

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 6000 indlæg.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 29-06-06 13:39

> Jeg har eget domæne på linux-server, stående hjemme, dette betaler jeg til
> DK-hostmasters den "svimlende" sum af 75,- om året.

Så bliver du snydt, jeg giver kun 36 kr./år ;)

--
Michael

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 05-07-06 08:34

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> wrote in message

> Så bliver du snydt, jeg giver kun 36 kr./år ;)

Ja må siges det går den rette vej med priserne..

Fra : Mogens Jørgensen - w~

Dato : 29-06-06 18:43

Hej Erik

Et domæne kan du købe + webhotel burde kunne gøres for ca. 150 kroner
det første år.

Mogens Jørgensen - Webhotel : Fra 7,-/md. inkl. 5 GB trafik/md. Nok til de fleste.
Easy Webhost - http://www.easywebhost.org/
Ærlig og UDEN gummiparagraffer. Trafik til priser du forstår.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 05-07-06 08:48

"Mogens Jørgensen - www.easywebhost.org" <admin@yyy-easywebdesign-xxx.org>
wrote in message news:b748a29g449am2eoh1ojom9ar9cqkp0gel@4ax.com...
> Hej Erik
>
> Et domæne kan du købe + webhotel burde kunne gøres for ca. 150 kroner
> det første år.

Du kan også bruge en seriøs udbyder hvor du kan få det for en 20'er for et
år..

www.mxhotel.dk