Nokia 6280 - Mediaafspiller
Fra : Brian Thomsen

Dato : 28-06-06 20:05

Hejsa

Jeg har for nyligt købt en Nokia 6280 og er generelt meget godt tilfreds.
Jeg søger dog en bedre mediaafspiller end den der er i mobilen som standard.
Jeg mangler meget en spol frem og tilbage funktion. Derudover søger jeg er
MSN messenger til min mobil... Findes det? Post meget gerne links. På
forhånd tak

--

Mvh.

Brian Thomsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-06-06 20:33

"Brian Thomsen" <b-thomsen@INGENSPAMstofanet.dk> wrote in message
> [...]
> standard. Jeg mangler meget en spol frem og tilbage funktion. Derudover
> søger jeg er MSN messenger til min mobil... Findes det? Post meget gerne

Jeg bruger QuickIM det er rigtigt godt MSN program synes jeg.

Jeg søger også en bedre medieplayer, hvor man kan lave ordenlige
playlister, kan simpelhen ikke finde ud af det nu.

Men lyden i din, er der meget baggrundsstøj i din? Synes med headset der er
meget støj, også bare ved normal tale. overvejer om den er defek, eller om
det er generelt.

Fra : Brian Thomsen

Dato : 28-06-06 20:45

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
<SNIP>

> [...]
> er meget støj, også bare ved normal tale. overvejer om den er defek, eller

Hej Bjarke

Jeg har ikke umiddelbart oplevet baggrundsstøj ved normal brug, men er til
gengæld meget godt tilfreds med lyden. Jeg har ikke brugt headsettet særlig
meget endnu, så den kan jeg desværre ikke hjælpe med. Har du evt. et link
til QuickIM?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-06-06 21:04

> [...]
> gengæld meget godt tilfreds med lyden. Jeg har ikke brugt headsettet
> særlig meget endnu, så den kan jeg desværre ikke hjælpe med.

Støjen er kun er høre på headset.

>Har du evt. et link til QuickIM?

'Du kan finde programmet via wap på wap.getjar.com

Fra : Claus 6000 Kolding

Dato : 29-06-06 12:37

http://www.quickim.com/

mvh
Claus

Fra : Brian Thomsen

Dato : 29-06-06 17:44

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
<SNIP>

> 'Du kan finde programmet via wap på wap.getjar.com

Jeg har lidt problemer med at få QuickIM til at fungere. Når jeg forsøger at
"connecte" sker der ingeting, der kommer blot en proceslinie og en besked om
at den forbinder. Jeg synes ikke at jeg kan finde noget vedr. dette på
www.quickim.com? Nogen der kan hjælpe mig lidt på vej? På forhånd tak

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-06-06 18:32

> [...]
> at "connecte" sker der ingeting, der kommer blot en proceslinie og en
> besked om at den forbinder. Jeg synes ikke at jeg kan finde noget vedr.

Nokia´en spørger om man vil godkendte netadgang, trykker du okay for det?

Ellers må du tjekke om med dine internet instillinger.

Fra : Martin Schultz

Dato : 30-06-06 12:55

Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev 2006-06-28:
> "Brian Thomsen" <b-thomsen@INGENSPAMstofanet.dk> wrote in message

> Jeg bruger QuickIM det er rigtigt godt MSN program synes jeg.

eMSN virker ret godt også er det gratis.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Brian Thomsen

Dato : 30-06-06 20:46

"Martin Schultz" <news2005@adsltips.invalid> skrev i en meddelelse

<SNIP>

> eMSN virker ret godt også er det gratis.
>
> Martin

eMSN virker uden problemer. Når jeg starter dette program kommer der et "G"
ikon frem i toppen af skærmen, det gør der ikke når jeg forsøger at logge på
med QuickIM? Selvom eMSN virker vil jeg meget gerne have QuickIM til at
fungere også. Bare lige for at være helt sikker, så er det MSN
brugernavn/e-mail + password der skal tastes ind ved login? Skal der
foretages andre indstillinger for at det kan virke (jeg er Telmore 3G
kunde)? På forhånd tak

Fra : Brian Thomsen

Dato : 04-07-06 22:24

"Brian Thomsen" <b-thomsen@INGENSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> standard. Jeg mangler meget en spol frem og tilbage funktion. Derudover
> søger jeg er MSN messenger til min mobil... Findes det? Post meget gerne

Jeg har søgt lidt rundt omkring på nettet, men har ikke selv kunne finde
nogle mediaafspillere nogle steder... Er der ikke nogle af jer andre der har
erfaringer med dette? Hvis ja, er et link (eller flere) meget velkomne. På
forhånd tak