Problemer med uordnet liste
Fra : Jesper Frandsen

Dato : 28-06-06 18:44

Jeg sidder og møjer lidt med min menu på http://www.9am.dk/ - Jeg har
lavet lidt om på menuen og i FF og Opera ser den ud som den skal, men i
IE går det helt galt og menuen bliver meget lang.

Menuen er lavet af en simpel uordnet html liste, men jeg er, efter en
del forsøg og googling, ikke blevet klogere på hvad der går galt i IE! -
Jeg har simpelthen stirret mig blind på det.

Nogen forslag?

http://www.9am.dk/
http://www.9am.dk/style.css

--
Jesper Frandsen

http://www.9am.dk/ - Din guide til Hjemmesiden
Tutorials i Html, Xhtml, Xml, RSS og CSS - http://www.9am.dk/tutorials/

Fra : Ewan

Dato : 28-06-06 20:23

Jeg havde fået det indtryk at CSS skulle gøre tilværelsen nemmere for
webdesignere..!

I dit styleshit.., undskyld stylesheet, i den der hedder:

a.mlink:link,a.mlink:active,a.mlink:visited {
color: #900;
background-color:inherit;
text-decoration: none;
display: block;
padding:2px;
margin: 0px;
}

....kan du fjerne den der hedder: display: block;
Så fungerer det.

Fra : Jesper Frandsen

Dato : 28-06-06 21:03

Ewan wrote:

> ...kan du fjerne den der hedder: display: block;
> Så fungerer det.

Ja det har jeg også fundet ud af tidligere, men så dræber det jo lidt
den ide med bjælken der fylder hele bredden i menuen, men tak for forslaget.

Men jeg har selv netop fundet ud af hvad der gik galt. Jeg tilføjede
width i mlink blokken og så virkede det.