Java i Opera 9
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-06-06 18:45

Hej alle

Java virker ikke i min Opera 9, og det forstår jeg ikke.
Installationen er lavet som ny installation og ikke en
opgradering, men Java virkede fint i de gamle versioner.

Jeg forsøgte at installere Java igen, men det ændrede ikke noget.

Jeg har sat hak ved "Aktiver Java", men det fjerner sig selv
igen. Ved de hurtige indstillinger kan jeg slet ikke sætte
hakket.

Opera:plugins viser overhovedet ikke noget med Java.

--
Bertel

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 28-06-06 19:33

Bertel Lund Hansen <nospamfilius@lundhansen.dk> posting:

>Java virker ikke i min Opera 9, og det forstår jeg ikke.

AF det jeg lige hurtigt kan læse mig til: Det er en fejl, som
forhåbentligt bliver fikset i næste version (9.01?). Har dog ikke
selv været udsat for problemet.

Måske er det fikset i
http://my.opera.com/desktopteam/blog/show.dml/311780

Du kan evt. prøve at se
http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=144481 og
http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=143228 for en
mulig løsning i mellemtiden.

--
What is life, except excuse for death,

- http://opera.softwolves.dk/da-transtest/disclaimer.html -

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-06-06 21:26

Christian Bohr-Halling skrev:

> Du kan evt. prøve at se

Det gjorde jeg, og jeg valgte en komplet ny installation - efter
først at have geninstalleret 8.5 og afinstalleret den og det
samme igen med 9'eren. Så var jeg sikker på at alle gamle
indstillinger var væk.

Nu virker Java, og jeg har lidt pillearbejde med at få Opera til
at virke som jeg vil have det.

--
Bertel