Bogmærke i link - hvordan ?
Fra : Jon Klose Larsen

Dato : 28-06-06 16:11

Hej

Som emnet siger, så har jeg et problem med bogmærker i links til andre sider
på mit site... de virker ikke. Jeg bliver bare sendt til starten af siden.
Bogmærkerne virker internt på siderne, så det er ikke selve bogmærkerne det
er galt med.

Jeg har intet online eksempel lige nu, da jeg har valgt at fjerne alle
bogmærker i links indtil jeg har løst problemet ... hvis det kan løses
... kan det ?

Jon

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 28-06-06 16:35

Jon Klose Larsen skrev:

>Jeg har intet online eksempel lige nu, da jeg har valgt at fjerne alle
>bogmærker i links indtil jeg har løst problemet ... hvis det kan løses
>... kan det ?

Det kan det uden tvivl, men vi er nødt til at se, hvad det er du
har forsøgt dig med.

Upload en testside, der viser fejlen, ellers er det svært/nærmest
umuligt at hjælpe.
--
Kerim
Som ikke bruger Spamfighter, der spammer nyhedsgrupperne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 28-06-06 17:50

Jon Klose Larsen wrote:
> [...]
> Bogmærkerne virker internt på siderne, så det er ikke selve bogmærkerne det

Mon du ikke har glemt filnavnet i
referencen til bogmærket. Den skal
se sådan ud:

Jørgen Farum Jensen