CPH-Metronet WAG354G Annex A eller B?
Fra : nulsum@gmail.com

Dato : 28-06-06 12:31

Hej alle.

Jeg flytter på søndag og ville være lidt i forkøbet og har købt
mig en Linksys WAG354G model/router til at køre adsl2+ på
CPH-Metronet.

Nu sidder jeg og fortryder lidt, da jeg er i tvivl om jeg skal ha et
annex-a eller annex-b. Det stod ikke udspecificeret hos forhandleren,
hvorfor jeg ikke overvejede det.

Jeg forstår annex-b er til idsn linjer, men jeg har tænkt mig at
køre metronet uden en fastnettelefon. Er der noget der har nogen idé
om modem'et så skal være et annex-a eller om det betyder noget for
adsl2+ linjer?

Håber i kan hjælpe?

BH Eric

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 28-06-06 20:36

On 28 Jun 2006 04:31:11 -0700, nulsum@gmail.com wrote:

> Nu sidder jeg og fortryder lidt, da jeg er i tvivl om jeg skal ha et
> annex-a eller annex-b.

Du skal have Annex-A.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 28-06-06 20:53

> [...]

>køre metronet uden en fastnettelefon. Er der noget der har nogen idé
>om modem'et så skal være et annex-a eller om det betyder noget for

Det skal være det samme som udstyret i den anden ende.

Hvis du ikke specifikt har brug for at køre sammen med en ISDN-linje,
så vil man nok vælge at køre Annex A, da det giver en større
båndbredde[1].

/Jarlskov

[1]: Båndbredde forstået på den gammeldags forstand, som bredden på
frekvensbåndet.

Fra : Eric_Streame

Dato : 29-06-06 08:45

ok, guys.

Det er også hvad jeg efterhånden har kunnet finde frem til. Damn, de
internetshops. Det er de færreste der annoncerer hvilken standard de
sælger. Må sende det retur.

Tak for svarene.

Eric