ADSL Hakker.
Fra : Fiskehat

Dato : 28-06-06 11:33

Håber nogle kan hjælpe ?

> Min internetforbindelser kører meget ustabilt...........nogle gange hopper
> den bare af forbindelsen, så venter jeg et minut og jeg er på igen.
>
> Det er meget mystisk..... håber nogle kan hjælpe, da det er meget
> træls.....
>
> Har ADSL hos tdc.

På forhånd tak.

Fra : Frans Meyer

Dato : 28-06-06 12:16

"Fiskehat" <fiskehat@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Håber nogle kan hjælpe ?

Du skal fortælle noget mere!

Bl.a.:

Har du router på - Wireless??

ISDN/PSTN ? -

Har du talt med TDC support?

Har den hele tiden været sådan - og er den ny?

Har du prøvet at forbinde din PC direkte til ADSL modemet? - går det bedre
så?

vh
Frans

Fra : 1@1.dk

Dato : 01-07-06 23:34

Hmm.
Set den før. Prøv at se i routerens log, er der mange tcp/ip resets?
Hvis ja eller hvis du har et gammelt ADSL modem - bed udbyderen skifte
modemet. Har hjulpet mig på flere sites.

the old pro

Fra : Thomas Thomsen

Dato : 04-07-06 08:11

Det kunne også lyde som en dårlig forbindelse imellem dig og centralen.
Så kan din DSL linje miste Synkroniseringen.
Du kan få TDC til at overvåge din linje, og så kan de se om den skulle være
faldet af i løbet af et eller andet tidsrum.

/Thomas