Deling af Scanner
Fra : jens v

Dato : 28-06-06 09:26

Hej
Håber det er den rigtige gruppe, og at spørgsmåler ikke er for dumt.

Kan man dele en Scanner mellem 2 computere?
Og hvis man kan- hvordan?

mvh jens v

Fra : Kim

Dato : 28-06-06 12:01

On Wed, 28 Jun 2006 10:26:04 +0200, "jens v" <invalid@yahoo.dk> wrote:

>Kan man dele en Scanner mellem 2 computere?

Ja.

>Og hvis man kan- hvordan?

F.eks. med en switchbox.

Typen afhænger af den anvendte tilslutning / interface.

--
Kim

Fra : jens v

Dato : 28-06-06 14:24

"Kim" <k@x.x> skrev i en meddelelse

> Ja.

> F.eks. med en switchbox.
>
> Typen afhænger af den anvendte tilslutning / interface.
>
> --
> Kim
Hej
Er der ikke mulighed for at dele på et netværk? Hvor den er tilkoblet en
maskine?

mvh jens v

Fra : Hans

Dato : 28-06-06 14:33

jens v wrote:

> Er der ikke mulighed for at dele på et netværk? Hvor den er tilkoblet
> en maskine?

Der findes programmer til deling af en scanner:

http://www.remote-scan.com/

Ovenstående er bare et eksempel.

Prøv og søg på Google efter "scanner share" (uden anførselstegn).

Hans

Fra : jens v

Dato : 28-06-06 15:37

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> http://www.remote-scan.com/
>
> Ovenstående er bare et eksempel.
>
> Prøv og søg på Google efter "scanner share" (uden anførselstegn).

Tak for det. Det ser ud til at det er det jeg søger.

mvh jens v

Fra : skibber

Dato : 29-06-06 10:28

On 28-06-2006 15:33:15, "Hans" wrote:

>Der findes programmer til deling af en scanner:
>
>http://www.remote-scan.com/

Den har jeg prøvet i netværk
virker 100% ok

/skibber