Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobe Illustrator og grafikkort.
Fra : Jack L.

Dato : 27-06-06 20:39

Hej gruppe.

Jeg vil gerne høre om Adobe Illustrator CS2 kan have gavn af de moderne
grafikkort, der findes på markedet? Besidder de i nogle teknologier, som kan
gøre rendering af store grafikfiler hurtigere? Det drejer sig om filer
(minimum 50 MB og gerne op til flere hundrede megabytes) af store kort med
mindst 7 lag og i høj opløsning. Jeg ved at den ene af maskinerne anvender
on-board grafikkort.

--
Mvh. / Best regards,
Jack L.,

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 03-07-06 20:45

Jack L. skrev:

> [...]
> moderne grafikkort, der findes på markedet? Besidder de i nogle
> teknologier, som kan gøre rendering af store grafikfiler

Nej.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jack L.

Dato : 04-07-06 19:17

"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in message

> Nej.
>
> --

Hej Thomas.

Tak for dit svar. Hvordan skal en Illustrator-optimeret maskine helst
stykkes sammen? Jeg forestiller mig selv minimum 2 GB RAM, Dual-Core P4 med
så kraftig processor som muligt. Andet?

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-07-06 19:42

Jack L. skrev:

> Hvordan skal en Illustrator-optimeret maskine helst stykkes
> sammen? Jeg forestiller mig selv minimum 2 GB RAM, Dual-Core P4
> med så kraftig processor som muligt. Andet?

Jo mere RAM jo bedre, men en hurtig harddisk med rigelig fri plads,
som Illustrators scratch-fil kan ligge på, er også noget der gavner.

--
Hilsen
Madsen