Flytte kalender fra SE K750i til W800i
Fra : Ditte

Dato : 27-06-06 17:03

Hej

Jeg har købt en W800i og vil gerne overflytte min kalender fra min
K750i.
Nogen der ved hvordan det skal gøres?
Synes ikke jeg kan finde funktionen i My Phone Explorer.
Evt. med et program?

--
Mvh. Ditte
Fjern -- ved direkte svar

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 27-06-06 17:44

Ditte <ditte@--tamuin.dk> wrote in news:mn.dc3a7d665b01ce3d.53224@0-
tamuin.dk:

> Nogen der ved hvordan det skal gøres?

Tag en backup af din gamle talefon og smid den ind på din nye.

Fra : Ditte

Dato : 27-06-06 18:08

Kent Oldhøj frembragte:
> Ditte <ditte@--tamuin.dk> wrote in news:mn.dc3a7d665b01ce3d.53224@0-
> tamuin.dk:

> Tag en backup af din gamle talefon og smid den ind på din nye.

Hej

Hvilket program skal jeg bruge?

--
Mvh. Ditte
Fjern -- ved direkte svar

Fra : Ditte

Dato : 27-06-06 18:46

Kent Oldhøj kom med denne ide:
> Ditte <ditte@--tamuin.dk> wrote in news:mn.dc3a7d665b01ce3d.53224@0-
> tamuin.dk:

> Tag en backup af din gamle talefon og smid den ind på din nye.

Hej

Gjorde det med My Phone Explorer, og det virker perfekt. Fravalgte dog
at lave backup af billeder og musik, ellers ville det tage flere timer.

--
Mvh. Ditte
Fjern -- ved direkte svar

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 27-06-06 23:34

Ditte <ditte@--tamuin.dk> wrote in news:mn.dca27d6606040426.53224@0-
tamuin.dk:

> Gjorde det med My Phone Explorer, og det virker perfekt.

Præcis hvad jeg ville ha' foreslået. Andre programmer skulle dog også være
velegnede til formålet.