mus oplades via musemåtte
Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 27-06-06 15:02

Hej

Hvor kan man få fat i en mus + musemåtte, hvor musen bliver opladet via
musemåtten?
Det er nemlig fordi vi skal have en ny mus til pcen og har hørt om en mus
bliver opladet på denne måde.

På forhånd tak.

Mvh Poul

Fra : Sune Storgaard

Dato : 27-06-06 15:24

> Hvor kan man få fat i en mus + musemåtte, hvor musen bliver opladet
> via musemåtten?

Dit lokale renovationsselskab har dem sikkert i massevis, men klunseri er
vist forbudt de fleste steder.

Det er vældig "smart", ligesom billige trådløse mus og tastatur..men det er
en gang makværk at bruge dagligt. . Brug istedet pengene på en ordentlig
mus.

Kan sikkert findes på edbpriser.dk

--
It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]

Fra : Jesper Hansen

Dato : 27-06-06 16:00

> Hvor kan man få fat i en mus + musemåtte, hvor musen bliver opladet via
> musemåtten?
> Det er nemlig fordi vi skal have en ny mus til pcen og har hørt om en mus
> bliver opladet på denne måde.

De er set i Netto og Føtex til ca 150 kr, men de holder ikke længe ved stort
forbrug.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 27-06-06 23:31

"news.inet.tele.dk" <no@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> musemåtten?
> Det er nemlig fordi vi skal have en ny mus til pcen og har hørt om en mus

Glem alt om sådan en mus, det er noget værre møg rent ud sagt.
Som Sune skriver, så brug hellere pengene på noget der holder.
Jeg selv sidder med en Logitech MX1000 lasermus, og den er dejlig at arbejde
med,
ja selv i spil er den fortrinelig.
Ved alm. brug (her regnes som regel med 4 timers dagligt brug) kan den holde
strøm i op til 9 dage.
Og husker man blot at sætte den i laderen efter endt brug, ja så mangler man
aldrig strøm på musen, heller ikke selvom man spiller en 12 timers
regnvejrsdag væk.

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=96982

Mvh
Benjamin

Fra : skibber

Dato : 29-06-06 20:52

On 27-06-2006 16:01:46, "news.inet.tele.dk" wrote:
> [...]
>musemåtten?
>Det er nemlig fordi vi skal have en ny mus til pcen og har hørt om en mus

Prøv at kikke på din gameport,hvis du har et gamestick
sat i der.

/skibber

Fra : skibber

Dato : 01-07-06 16:52

On 29-06-2006 21:52:16, "skibber" wrote:

>Prøv at kikke på din gameport,hvis du har et gamestick
>sat i der.
>
>/skibber

Der gik da noget galt her,mit svar var ikke til dig
undskyld Poul.

:-/
/skibber