Download i Opera 9
Fra : MK

Dato : 26-06-06 17:18

Hej

Er der nogen der ved hvordan man kan få Opera 9 til at downloade mere end 4
filer samtidigt?

Mvh
MK

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 26-06-06 19:21

"MK" <mk1asdsadadad@stofadddddddddddsnet.dk> posting:

>Er der nogen der ved hvordan man kan få Opera 9 til at downloade mere end 4
>filer samtidigt?

Jeg synes ikke at have stødt på dette problem. Hvad står der under
Funktioner -> Indstillinger -> Avanceret -> Netværk i bunden under
antal forbindelser hhv. til en bestemt server og samlet?

--
What is life, except excuse for death,

....nu på en 486, ingen ram og win 95...

Fra : MK

Dato : 26-06-06 19:51

"Chr. Bohr-Halling" <nospam@cbh.softwolves.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Funktioner -> Indstillinger -> Avanceret -> Netværk i bunden under
> antal forbindelser hhv. til en bestemt server og samlet?

Indstillingen stod på max 8 og max 20 forbindelser. Jeg ændrede disse
indstillinger til 128 og 128 forbindelser - Det løste problemet.

Mange tak for hjælpen

Mvh
MK