Sår under barbering?
Fra : Niels

Dato : 18-06-01 19:12

Får man ar af sår, som er kommet under barbering med skraber? Kan det
have indflydelse på hårvæksten?

-Niels

Fra : Stefan

Dato : 19-06-01 12:40

"Niels" <peer48@worldonline.dk> wrote in message
> Får man ar af sår, som er kommet under barbering med skraber? Kan det
> have indflydelse på hårvæksten?

Jeg har aldrig fået ar, og skægget er ikke forsvundet. Sår med en skraber er
meget overfladisk. Sådan som min skraber er udformet, kan jeg ikke skære
dybt under normal barbering. Hårsækken går dybere end man kan komme til at
skære.

Venligst Stefan

Fra : Niels

Dato : 19-06-01 18:42

Fra : Stefan

Dato : 29-06-01 18:07

> [...]

Men husk at barbere "langs med hårene" og ikke mod i hvert fald de første
par strøg

Venligst Stefan