dobbel underlinje undertekst
Fra : Martin

Dato : 26-06-06 13:42

Hej

Er der ikke en "simpel" metode at lave en dobbel underlinje på noget tekst?

Min tekst ser således ud:

Jeg har prøvet med
style="text-decoration:underline;border-bottom:1px solid black;"
men det gav kun 1 underlinje.
Problemet er nok at det står inde midt i en TD, og jeg kan IKKE lave en
border på TD'en.

Fra : Frank Olieu

Dato : 26-06-06 13:52

Martin <maa@scandesigns.dk> wrote in news:449fd616$0$15787$14726298
@news.sunsite.dk:

> Er der ikke en "simpel" metode at lave en dobbel underlinje på noget tekst?

Som udgangspunkt:

{ border-bottom: double 3px black; }

--
Venlig hilsen | Kind regards | Cordialement
Frank

Fra : Martin

Dato : 26-06-06 13:56

Frank Olieu wrote:
> Martin <maa@scandesigns.dk> wrote in news:449fd616$0$15787$14726298
> @news.sunsite.dk:

> Som udgangspunkt:
>
> { border-bottom: double 3px black; }

Haha... undrede mig over hvorfor jeg slet ikke kunne se, nogen
border.... på en sort baggrund.... :)
Men den sidder lige i øjet, når man finder ud af at man nok lige skal
skrive white :D

Tak!

Fra : Allan Vebel

Dato : 27-06-06 00:00

Martin skrev:

> Haha... undrede mig over hvorfor jeg slet ikke kunne
> se, nogen border.... på en sort baggrund.... :)

Jamen, det er da godt at man kan få det sort

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk