Så var der hul igennem til Fullrate
Fra : h\"@s

Dato : 26-06-06 13:16

Hej alle

Efter visse startkvaler, så kom det sgisme igang idag...

WAN Port Statistics:
Link Status: Up
Upstream Speed: 1534 kbps
Downstream Speed: 19819 kbps

Downede Knoppix-iso fra dotsrc med cirka 1MB/sec - ikke imponerende, men
heller ikke ringe - så mangler bare telefonen :)

Kasper

Fra : Brian K

Dato : 26-06-06 15:35

"h"@s" <""kasper(h\"@s)FJERN5M.myram.dk.mmmmm"> skrev i en meddelelse
> Hej alle

-snip--

> WAN Port Statistics:
> Link Status: Up
> Upstream Speed: 1534 kbps
> Downstream Speed: 19819 kbps

-snip--

Hej

Hvordan får du den information frem?

Fra : h\"@s

Dato : 26-06-06 16:03

Brian K wrote:

> Hvordan får du den information frem?

Log ind i routeren, system status og tryk på statistics i bunden...

Og krøllen på historien: Alt virker som det skal nu! Pyha, en uge uden
stabil netforbindelse gi'r abstinenser :) Nåja, og så li'e et
opfølgnings-kald fra direktøren - sådan!

Kasper
(Endelig) glad Fullrate-kunde

Fra : Brian K

Dato : 27-06-06 01:19

> [...]
> stabil netforbindelse gi'r abstinenser :) Nåja, og så li'e et
> opfølgnings-kald fra direktøren - sådan!

Ok, tak. Min siger:

System up Time: 0:05:19
CPU Load: 17.66%

WAN Port Statistics:
Link Status: Up
Upstream Speed: 1506 kbps
Downstream Speed: 5233 kbps

Jeg har bestilt 20Mbit / 1.5Mbit, tilslutnings dato er i morgen mellem
12.00 - 16.00 - men det virkede fra idag.

Ringede til support og fik at vide at min router kører med "standard"
opsætning til det tidspunkt som står skrevet i mit brev, hvilket vil sige
til i morgen mellem kl. 12.00 - 16.00. Når min personlige config er blevet
uploaded skulle jeg få 20Mbit / 1.5Mbit.

Det er jo en rimelig logisk forklaring og jeg kan sagtens leve med at jeg i
1 dag går fra CC 4 Mbit / 0.768Mbit til 2Mbit / 1.5Mbit - hvis det altså
virker som lovet fra i morgen af.

Har nu haft ringet til Fullrates support 3 gange siden jeg bestilte og er
alle gange blevet behandlet lige så godt og professionelt som jeg altid er
blevet det hos CC.

Jeg er indtil nu en meget tilfreds kunde (både hos CC og Fullrate).

Glæder mig til at jeg fra i morgen har: 20Mbit / 1.5Mbit (krydser fingre)

mvh
brian kristiansen

Fra : Dorph

Dato : 27-06-06 23:43

> [...]
>
> Jeg er indtil nu en meget tilfreds kunde (både hos CC og Fullrate).
>
> Glæder mig til at jeg fra i morgen har: 20Mbit / 1.5Mbit (krydser

Håber sq CC snart får fingeren ud - ellers må jeg også videre .....