Hvilken race er en rigtig Whiskas kat ?
Fra : Kim M Jørgensen

Dato : 26-06-06 12:44

Hej

Jeg ville høre om der var nogel der der kan fortælle mig hvilken race de
katte er bliver brugt i Whiskas reklamerne er ?
Synes nu jeg har ledt meget rundt på nettet og mange steder skriver de så
bare de ligner en rigtig Whiskas kat men ikke hvad den rigtige Race hedder.

Har i sin tid bare fået noget at vide med Silver Tabby men det er vel ikke
race, det er vel kun farven der hedder det.

Fra : Alice

Dato : 26-06-06 13:00

"Kim M Jørgensen" <kimremove@teledi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har i sin tid bare fået noget at vide med Silver Tabby men det er vel ikke
> race, det er vel kun farven der hedder det.

Hej Kim

Der er delte meninger, da firmaet Whiskas anvender to forskellige racer i
deres kampagner ( racerne ligner hinanden )
Jeg er den lykkelige ejer af to whiskas misser ( forhåbentlig snart et kuld
dejlige whiskas mislinger ). Mine er af racen Silver/Black klassisk tabby /
British Shorthair. Men jeg ved at racen Europé osse indgår i deres reklamer

Du er velkommen til at besøge mine stribede sølv-katte her :
http://dkmisswonder.dk/index_content.html

KH
Alice

Fra : Kim M Jørgensen

Dato : 26-06-06 21:03

Uha ja det er nu ikke til at stå for.

I hvilket pris leje skal man ca regne med sådan en killing ligger i ?

For egentlig ikke brug for en med stamtavle eller noget men er jo nok ikke
sådan til at få uden.

Fra : Alice

Dato : 26-06-06 23:03

"Kim M Jørgensen" <kim-remove-@centauri.dk> skrev

> Uha ja det er nu ikke til at stå for.

Du har helt ret Kim ................De er aldeles pragtfulde

> I hvilket pris leje skal man ca regne med sådan en killing ligger i ?

Jeg tar' 4500,- + neutralisering for en kælekat ...............

> For egentlig ikke brug for en med stamtavle eller noget men er jo nok ikke
> sådan til at få uden.

Jeg sælger ikke uden stamtavle .............Men det er nu ikke stamtavlen
der gør den store forskel i prisen - Husk på en stamtavle kun koster 175,-
kr. Jeg synes ikke du skal vælge en stamtavle fra ...Det er jo sådan set dit
garantibevis. At erhverve en racekat uden stamtavle er et skud i blinde
efter min mening.

KH
Alice

Fra : Heidi B.

Dato : 26-06-06 13:21

> [...]
>
> Har i sin tid bare fået noget at vide med Silver Tabby men det er vel ikke
> race, det er vel kun farven der hedder det.

Hej Kim.

I de fleste reklamerne er der brugt Européer og hvis du har lyst til at se
nogen er du velkommen inde på min hjemmeside.
Den farve der bliver brugt i reklamerne er sort silver blotched tabby.

--
Hilsen
Heidi B.

Fra : Marianne Hellemose