Multiplayer spil via bluetooth
Fra : Jens

Dato : 26-06-06 10:50

Hej
Jeg gjorde engang den store fejl at sige til min datter, at der sikkert
findes nogle spil hun kan spille via bluetooth med veninderne.....hun
spørger af og til om jeg har fundet ud af noget....
Er der nogen her som kan komme op med nogle titler på spil som egner sig til
en "næsten teenagepige" ?

Jens

Fra : Jens

Dato : 28-06-06 11:25

"Jens" <jens_jespersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> spørger af og til om jeg har fundet ud af noget....
> Er der nogen her som kan komme op med nogle titler på spil som egner sig

Slet ingen forslag ?

Jens

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 28-06-06 14:33

Jens wrote:
> [...]
> veninderne.....hun spørger af og til om jeg har fundet ud af noget....
> Er der nogen her som kan komme op med nogle titler på spil som egner

Jeg har ikke selv prøvet spillene på disse sider, men du kan forsøge dig
frem...

http://www.zgroup-mobile.com/games_bluetooth.html
http://forums.mobileburn.com/archive/index.php/t-8048.html

Ellers har google en masse sider du kan kigge på
http://www.google.dk/search?hl=da&q=bluetooth+multiplayer+game

-Lasse