Skabelon til alle sider?
Fra : Kim H.

Dato : 25-06-06 19:41

Hej,

Jeg har prøvet at lave en lille hjemmeside, men er løbet ind i det problem,
at jeg ikke kan få min første sides layout til at fortsætte på mine
underliggende sider, så jeg ikke skal lave alle link fra min menu på hver
enkel side.
Hvordan får jeg min første sides layout til at være grundstenen på alle mine
underliggende sider, så jeg kan nøjes med at redigere hovedfeltet på de
underliggende sider?

Siden er her www.fodby.dk/hunter/index.htm

Mvh. Kim

Fra : Brian Nielsen

Dato : 25-06-06 22:23

Hej du højre klikker et sted på den side ud vil have til at ligne de andre
sider så vælger du på administrer redigerbare områder og gemmer den som
skabelon.dwt eks så makker du de områder hvor du vil sætte tekst og billeder
ind og højre klikker igen på administrer redigerbare områder og skriver eks
tekst, top, bund . I den laver du alle linkende og alt det der skal gå igen
på alle siderne. når du så laver en ny side gemmer du den med et navn så
makker du den ude i mappelisten ude til højre så går du i formater går til
dynamisk webskabeloner og gå til tiknyt dynamisk webskabeloner og så klikker
du på den skabelon.dwt hvis du bruger frontpage 2003.
Håber du kan bruge mit svar
MVH Brian