Spørgsmål om FrontPage Express
Fra : Børge Laursen

Dato : 24-06-06 21:16

Hej

Jeg har spurgt i NG dk.netetikette om, hvor jeg skulle stille et spørgsmål om
FrontPage Express. Denne NG handler jo om Frontpage. Men jeg fik som sagt
oplyst, at jeg skulle stille mit spørgsmål i denne NG.
Mit spørgsmål er, hvor kan jeg finde en bog eller hæfte om FrontPage Express.
Jeg finder den ikke i Libris eller Globe . Kan nogen hjælpe mig med denne
oplysning.

Med venlig hilsen
Børge Laursen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 24-06-06 22:00

Børge Laursen skrev:

>Mit spørgsmål er, hvor kan jeg finde en bog eller hæfte om FrontPage Express.
>Jeg finder den ikke i Libris eller Globe . Kan nogen hjælpe mig med denne
>oplysning.

Det bliver nok svært at opdrive i dag, det er jo mange år siden
Frontpage Express er udgået.

Se
http://www.libris.dk/Vis_produkt.asp?ISBN=87-7843-403-3

Evt. også
http://www.mkdata.dk/fpe/
--
Kerim
Som ikke bruger Spamfighter, der spammer nyhedsgrupperne

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-06 19:50

"Børge Laursen" <bk_laursen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Mit spørgsmål er, hvor kan jeg finde en bog eller hæfte om FrontPage
> Express. Jeg finder den ikke i Libris eller Globe . Kan nogen hjælpe mig
> med denne oplysning.

Microsoft programmer har normalt en hjælpefunktion indbygget, der langt
overgår de udgivne bøger om programmet. Prøv hjælpefunktionen i FP Express.

Men - og der er et stort men - programmet griber ganske kraftigt ind i
kodningen på siderne. Resultatet er ikke særlig godt - faktisk ret skidt.
Sidst jeg brugte det var i 1999, men jeg kan dog huske, at jeg hurtigst
muligt lod programmet ligge.

Spørgsmålet for dig er, om du vil ofre din tid på programmet -jeg tror
desværre jeg kan love dig store problemer.

Prøv evt. at få fat i en FP2000 som er et helt kanon program. Der findes
sikkert et brugt eksemplar til salg ovre i
news:dk.marked.privat.edb.software og du behøver næppe betale mere end kr.
100 for det.

mvh
Ulrik

Fra : sunsite

Dato : 29-06-06 18:54

Jeg brugte engang (frem til 2002) Frontpage Express med gode resultater, men
måtte "Google" ganske meget for at få forklaret mange, selv banale, ting.
"Hjælpefunktionen" i Frontpage Express var decideret mangelfuld og
forklarede sjældent de mange fine funktioner. Jeg ville kalde den ubrugelig.
Karbos bog om FPE findes stadig på bibliotekerne, og du kan printe den ud
fra www.downlaan.dk hvis du bor i Kbh. eller Århus. Søg på Frontpage
Express.

Nutidens bedste gratis wysiwyg-editor er til mit kendskab NVU
http://www.nvu.com/index.php som i høj grad kan erstatte FPE.
Det er imponerende hvad man får for "pengene". Jeg tror endda man kan
installere en dansk sprogpakke senere hen, så næsten alt foregår på dansk.

Mvh,

Peter

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 30-06-06 09:28

Børge Laursen skriblede:
> [...]
> Mit spørgsmål er, hvor kan jeg finde en bog eller hæfte om FrontPage
> Express. Jeg finder den ikke i Libris eller Globe . Kan nogen hjælpe

Sjovt nok at den så er at finde netop hos
www.libris.dk Prøv at skrive Frontpage i
søgefeltet og den bliver vist i oversigten.
Hjemmesider med Frontpage Express af
Michael B. Karbo

Pris kr. 20,00 + porto

--