Hvor kommer requesten fra?
Fra : Hansen

Dato : 24-06-06 21:04

Hej NG

Jeg har en side (GetResizedBackground.aspx) som producerer et billede og
sender det tilbage binært. Den side har jeg så sat som body.background på en
anden side. Grunden til dette er at jeg så senere kan resize baggrunden ved
hjælp af parametre til GetResizedBackground.aspx.

Mit problem er, at ved load af siden med body.background ser det ud til at
min baggrundsside bliver kaldt rigtig mange gange (breakpoint i page_load).
Dette kan resulterer i et stort performance tab som gerne skal undgåes.

Er der nogen måde hvorpå jeg kan se hvorfra de kald kommer?
Jeg sætter kun body.background eet sted, men andre steder flytter jeg den
over i en variable for at uddrage zoom niveauet (vha. strengoperationer i
javascript) Kan dette give anledning til at siden bliver kaldt?

Mvh
Hansen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 24-06-06 23:10

Hansen skrev:

> Jeg har en side (GetResizedBackground.aspx)

Der er en særlig gruppe til spørgsmål om asp.net -
<news:dk.edb.programmering.dotnet>. Du har bedre chancer for at få
et svar dér.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Jørn Andersen

Dato : 24-06-06 23:12

On Sat, 24 Jun 2006 22:03:53 +0200, "Hansen"
<bluesboys@-remove-this-hotmail.com> wrote:

>Jeg har en side (GetResizedBackground.aspx)

Jeg tror, du har større chance for et svar i
dk.edb.programmering.dotnet

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Hansen

Dato : 25-06-06 00:03

> Jeg tror, du har større chance for et svar i
> dk.edb.programmering.dotnet

Ups - det var også meningen. My bad