open office
Fra : andy

Dato : 24-06-06 13:05

Findes der en dansk ordbog til ofice. Da jeg ikke er den bedste til at
stave og det vil være et godt redskab for mig.

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 24-06-06 13:47

On Sat, 24 Jun 2006 14:05:25 +0200, andy wrote:

> Findes der en dansk ordbog til ofice. Da jeg ikke er den bedste til at
> stave og det vil være et godt redskab for mig.

Kig her: <http://da.speling.org/>

Mvh.

--
"There's such a glut of celebrities that they'll soon Adam Sjøgren
have to begin storing the surplus in silos in Iowa." asjo@koldfront.dk

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 24-06-06 13:57

On Sat, 24 Jun 2006 14:47:03 +0200, Adam Sjøgren wrote:

> Kig her: <http://da.speling.org/>

Eller endnu nemmere:
1) Start OpenOffice
2) Vælg: Filer->Guider->installer flere ordbøger
--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen