PCMCIA/PC CARD Analog & Digital TV-Tuner
Fra : Hans Hvelplund Odbor~

Dato : 24-06-06 12:00

Mine forældre vil gerne have et tv-kort til deres bærbare som kan modtage
både analog og digital signal.

På edbpriser er der 2 kort som opfylder disse krav:
Pinnacle PCTV Hybrid Pro Card
(http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=194982)

MSI TV@nywhere A/D NB
(http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=203305)

Nogle der har erfaringer med nogle af disse (eller andre kort der kan både
analog og digital)?

Jeg helder mest til Pinnacle fordi jeg kan se at der her er en
fjernbetjening og antenne med i købet.

Mvh Hans

Fra : Anders Pedersen

Dato : 26-06-06 13:47

Den 24.06.2006 kl. 12:59:49 skrev Hans Hvelplund Odborg <hans@odborg.dk>:

> Mine forældre vil gerne have et tv-kort til deres bærbare som kan modtage
> både analog og digital signal.
Der findes kun hybrid tuner kort hvis det digitale tvsignal
modtages via dvb-t. Er detDVB-C eller DVB-S skal du bruge 2 tuner kort.

Der er os antenne med til den fra MSI

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen