Acer N311 PDA - Erfaringer?
Fra : Jens

Dato : 23-06-06 17:12

Hej

Jeg overvejer at købe en Acer N311, PDA.

Primært til brug soml GPS i bil, til cafe-mail-check og surfning på ferier i
udlandet (wifi), og til MP3/WMA afspiller. Men også adressebog, kalender og
de trivielle ting.

Jeg vælger denne af følgende grunde:
- skærm i 640x480 (et must).
- lille størrelse, 135g
- lav pris, fra knap kr. 2.400,-

Den får generelt gode anmeldelser, dog minus grafikkortet der er langsomt.
Det mener jeg, jeg kan jeg leve med til prisen.
http://www.mobile-review.com/pda/review/acer-n311-en.shtml
http://www.pdagold.com/articles/detail.asp?a=268

- Og nu vil jeg gerne høre, om der er nogle derude der har Acer N311 og kan
fortælle om deres erfaringer ???

- Eller alternativt om der er nogle der har lavet grundige
markedsundersøgelser og var tæt på at købe N311, men valgte den fra af grund
x og grund y?

- Iflg. review'ene er grafikkortet ikke hurtigt nok til at afspille film i
640x480, men er beregnet til 320x240. Det synes jeg er OK (til prisen), for
jeg kommer ikke til at se film på den. Men vil det give andre problemer, at
grafikkortet ikke er (lynende) hurtigt?

Mvh og pft
Jens