2 x Adsl (fullrate + CC)
Fra : Brian K

Dato : 22-06-06 22:18

Hejsa

Jeg får Fullrate 20 mb i morgen (fredag) og har CC 4 mb.

Der er en overlapningsperiode frem til 17 juli hvor jeg har både CC og
Fullrate - kan jeg have begge Zyxel Prestige 2602R sat til i samme stik og
have dem tilsluttet til hver sin PC? Og på den måde have 2x ADSL?

Mvh
Brian

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 23-06-06 00:19

"Brian K" <spam@noway.dk> skrev i en meddelelse
> Der er en overlapningsperiode frem til 17 juli hvor jeg har både CC og
> Fullrate - kan jeg have begge Zyxel Prestige 2602R sat til i samme stik

Der kan ikke køre 2 ADSL'er på samme kobberlinje

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - outdated og trist

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-06-06 11:04

> "Brian K" <spam@noway.dk> skrev i en meddelelse
>
> Der kan ikke køre 2 ADSL'er på samme kobberlinje

Hvor står der at det er samme kobberlinie? Det er vel en rå kobber fullrate
køber.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 23-06-06 11:08

On 2006-06-23, Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

> Hvor står der at det er samme kobberlinie? Det er vel en rå kobber fullrate
> køber.

"samme stik"?

--
Andreas

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-06-06 12:21

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> wrote in message

> "samme stik"?

Ja så det godt, sorry, beskeden kom ikke med det samme på serveren så jeg
kunne slette det igen med det samme.