Rep.: K750I
Fra : KH

Dato : 22-06-06 20:51

Jeg har en Sony K750i hvor lyden er blevet ekstremt dårlig. Ser lyder som om
"bassen" eller ligende er røget ( kan sikkert ikke lade sig gøre ). Kan
denne rep.? Jeg bor på falster, men kommer da til Kbh.

Mvh

KH

Fra : Sønderbronx 6400

Dato : 22-06-06 21:19

Der skal en ny højttaler i mobilen !

Har du garantibeviset, så kan den muligvis laves under garantien....

/S