brugere online ???
Fra : Lars

Dato : 22-06-06 20:25

Hej

Jeg har så en side, med en tilhørende database hvor i mine bruger er
gemt
bruges bla. til brugernavn og password.

Hvordan laver man smartes en liste på sin side, så man kan se evt.
navnet
på dem der er online ???
Tænker, at man kunne måske "sætte" værdien "1" ind i databasen når
brugeren logger på.... Men hvordan sættes den til "0" når brugeren
springer
videre ??

Eller er der en anden smart måde, at gøre det på.... ???

mvh Lars

Fra : Jan Vinten

Dato : 23-06-06 09:00

Lars wrote:
> [...]
> springer
> videre ??
>
> Eller er der en anden smart måde, at gøre det på.... ???

Hej Lars,

Kig evt. her: http://www.2enetworx.com/dev/samples/memwhoson.asp

Ellers søg på Google: "who is online"+"asp"

/ Jan