Hvor kan jeg købe rele til båden
Fra : Bob \(-:

Dato : 22-06-06 20:18

Hej alle

Jeg står rigtig meget og mangler et bosch rele (start/laderele den gamle er
grå)
Min motor er en mb10a men er nok også brugt på mange andre med dynastart ..
Er der nogen der ved hvor den kan købes brugt eller ny

Hilsen Robert aa

P.s Husk at SLETDETTEHER i min email
www.Bobs-Homepage.dk

Fra : ThomasB

Dato : 22-06-06 20:30

"Bob (-:" <SLETDETTEHERmr.bob@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ..
> Er der nogen der ved hvor den kan købes brugt eller ny

Smut en tur forbi dit lokale Bosch Servicecenter/Værksted.

http://www.boschcarservice.dk/

http://www.boschcarservice.dk/default.asp?pageid=1325&nodeId={97C39E53-89AE-4A9F-AADB-10C5E9BD311F}
<= der kan du søge efter adresse og tlf.

Mvh Thomas

Fra : Bob \(-:

Dato : 22-06-06 20:45

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
4A9F-AADB-10C5E9BD311F}
> <= der kan du søge efter adresse og tlf.

-----------------------------------
Tusind tak der vil jeg lige prøve at ringe til i morgen , fandt en i skive
der liger tæt på.

Men jeg tænkte på der står ikke rigtigt noget nummet på relèt men er det mon
et standart rele
eller mon ?? (og evt mon hvor mange amp relet er på)

Hilsen Robert

Fra : emi007

Dato : 27-06-06 22:01

er du sikker på at det er dit relæ der er i stykker ?

( ps jeg bøvler i øjeblikket med at min dynastarter ikke lader men jeg ved
ikke om det er dynastarteren eller laderelæet Endnu )

mvh Finn Ehmsen

Fra : HH

Dato : 28-06-06 11:25

Hej,
Jeg gætter på at det er et Bosch ZAD 14V 11A, men jeg kender ikke til
den konkrete motor. Se evt. topic Dynastarter laderelæ fra den 2.
juni.
mvh
Hans-Henrik