Alternativer til bluetooth headsets ?
Fra : Hans Jeppesen

Dato : 22-06-06 19:57

Er der nogen, der har erfaringer med bluetooth håndfri løsninger
som fx denne:
http://produkter.novendo.dk//product.asp?product=2381&sub=0&page=1
og denne:
http://produkter.novendo.dk//product.asp?product=2739&sub=0&page=1
eller lignende løsninger, gerne med link og gerne billigere?

De 2 nævnte kan sikkert osse købesvæsentligt billigere end ved
importøren ?
Har en SE k750i .

mvh Hans

Fra : LarsJ

Dato : 22-06-06 22:58

Hans Jeppesen skrev:
> [...]
> eller lignende løsninger, gerne med link og gerne billigere?
>
> De 2 nævnte kan sikkert osse købesvæsentligt billigere end ved

prøv at lave en google-søgning på bluetooth carkit - så finder du en
masse tilsvarende løsninger, også billigeref.eks. dette:
http://www.expansys.dk/product.asp?code=128642

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-06 12:38

> [...]
> http://produkter.novendo.dk//product.asp?product=2739&sub=0&page=1
> eller lignende løsninger, gerne med link og gerne billigere?

fede produkter.
jeg kigger selv efter noget, der ikke skal vikles om øret.

ovenstående er jo smart da de også kan flyttes med ind i huset i modsætning
til fastmonterede bilsæt..

Jabra har også et produkt, som kan stå i stuen...

Desuden er der headset med bøjle over hoved (høretelefoner hedder de vist).
Dette er jeg på udkig efter i mono bluetooth (ørepude til et øre), men de
findes vist ikke..... ?

Fra : Hans Jeppesen

Dato : 23-06-06 18:26

On Thu, 22 Jun 2006 20:57:24 +0200, Hans Jeppesen <hjeppe@mail.dk>
wrote:

> [...]
>eller lignende løsninger, gerne med link og gerne billigere?
>
>De 2 nævnte kan sikkert osse købesvæsentligt billigere end ved

Jeg har nu surfet en del på Google og også fundet danske Jabra SP100
og THansens Carcit GTE-802.
De få udenlandske test af den nævnte Mr. Handfree og Jabra'en er ikke
lovende for brug i bil, da modtageren får meget dårlig lyd gennem
mikrofonen,
så det ender jo nok med et bluetooth headset set.
Mr Handfree har en noget dyrere storebror, der får gode anmeldelser
og der er jo osse Parrot løsninger, men i begge tilfælde skal man så
over 1000 kr.
En skam- ellers en snild løsning- bare ikke til bilen.
Har nogle gode erfaringer med lignende produkter, vil jeg blive glad
for at I kommer frem med disse.

mvh Hans

tak for svar til Lars og Flemming.