Hvad betyder dette???
Fra : Monty\(7000\)

Dato : 22-06-06 17:27

Jeg er ved at prøve at installere den raid controller der sidder på mit
bundkort. Når det er gjort får jeg følgende meddelse:

Der opstod et problem under installationen af denne hardware:

ACARD AEC-6880 Ultra Ata133 Raid controller

Enheden kan ikke starte (kode 10)

Så blev man jo det klogere. Nogen der kan give et bud på hvad jeg kan gøre?
Den er slået til inde under bios

Monty

Fra : J.K.Arning

Dato : 22-06-06 19:14

On Thu, 22 Jun 2006 18:27:15 +0200, Monty(7000) wrote:

> Enheden kan ikke starte (kode 10)

Der er problemer med driveren til den.

Prøv at gå på google groups og søg på controleren og driver måske har andre
haft problemer og tjek også at du har den nyeste driver.

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk ::
"Det er noget helt særligt at have sex i naturen. Pludselig ligger man der

Fra : -*- DANELAW -*-

Dato : 23-06-06 08:16

"Monty(7000)" <diverse@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er ved at prøve at installere den raid controller der sidder på mit
> bundkort. Når det er gjort får jeg følgende meddelse:

Har du nogen PCI kort sat i? Hvis du har, skal du måske flytte dette kort
til en anden PCI port.